سیاسی
ایسنا
۱۴۰۰/۰۶/۱۷ ۱۰:۴۲:۴۱
آب پاکي دريادار تنگسيري روي دست بيگانگان: نيازي به حضورتان در منطقه نداريم
آب پاکي دريادار تنگسيري روي دست بيگانگان: نيازي به حضورتان در منطقه نداريم
فرمانده نيروي دريايي سپاه گفت: همانگونه که بارها اعلام کرده ايم، براي حفاظت و استمرار امنيت در خليج فارس، نيازي به حضور بيگانگان نيست و کشورهاي منطقه مي‌توانند به خوبي از منابع و منافع خود دفاع کنند.
ایسنا

دريادار پاسدار عليرضا تنگسيري در بازديد از منطقه نازعات با حضور در جمع رزمندگان و فرماندهان مستقر در جزيره تنب بزرگ خطاب به آنان افزود: شما اميدهاي ملت ايران هستيد و مردم ما به شما رزمندگان غيور افتخار مي‌کنند، شما امروز وظيفه‌ بسيار حساس و مهم مرزداري از حريم جمهوري اسلامي را بر دوش داريد.

وي با تاکيد بر ارتقاي هر چه بيشتر فضيلت‌هاي اخلاقي اعم از معنويت، ولايتمداري، روحيه جهادي و انقلابي در ميان رزمندگان اظهار کرد: ما هر کاري که انجام مي‌دهيم بايد براي رضاي خدا و در مسير خداوند متعال باشد. به اندازه‌اي که قدرت لايزال الهي را باور داريم و از مرز خود باوري به مرز خدا باوري برسيم، به همان اندازه در مسير توفيقات و موفقيت‌هاي الهي قرار مي‌گيريم. آنگاه نتيجه همه اعمال ما خدايي مي‌شود رنگ خدايي مي‌گيرد و کار ما ماندگار مي‌شود.

دريادار تنگسيري با بيان اينکه دشمنان ما در مقابل انقلاب اسلامي درمانده و مستأصل شده اند، گفت: انقلاب اسلامي با هدايت عالمانه و حکيمانه نائب الامام المهدي، حضرت امام خامنه‌اي (حفظه الله) براي تحقق تمدن نوين اسلامي گام‌هاي بسيار بلندي برداشته و در اين مسير نيروي دريايي سپاه براي تبديل شدن به يک قدرت دريايي در تراز انقلاب اسلامي اقدامات راهبردي و مهمي را شکل داده که در اين راستا در سال گذشته با عنايت خداوند و همت جهادي و انقلابي رزمندگان دريادل، طي شش ۶ مرحله الحاق، انواع تجهيزات رزمي و عملياتي به توان آمادگي رزم نيرو اضافه و سازمان ارتقاء يافت.

فرمانده نيروي دريايي سپاه در پايان با مثبت ارزيابي کردن سطح آمادگي‌هاي رزمي- عملياتي رزمندگان مستقر در جزاير، با اشاره به لزوم تقويت هر چه بيشتر وحدت بين کشورهاي اسلامي گفت: همانگونه که بارها اعلام کرده ايم، براي حفاظت و استمرار امنيت در خليج فارس، نيازي به حضور بيگانگان نيست و کشورهاي منطقه مي‌توانند به خوبي از منابع و منافع خود دفاع کنند. ما مسلمانيم و با هم دوست و برادر هستيم و نيازي به حضور کشورهاي متجاوز و بيگانه در منطقه نداريم.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما