اقتصادی
رکنا
۱۴۰۰/۰۸/۰۵ ۱۱:۰۵:۳۰
220 جایگاه بنزین امکان سوختگیری با نرخ سهمیه ای را دارند
220 جایگاه بنزین امکان سوختگیری با نرخ سهمیه ای را دارند
از ظهر دیروز 4 آبان 1400 امکان سوختگیری در پمپ بنزین ها با مشکل مواجه شد، این مشکل در حال رفع است و مردم فعلا می توانند بدون کارت با نرخ 3 هزار تومان سوختگیری کنند.
رکنا

فاطمه کاهی درباره آخرین تغییرات گفت: حدود 80 درصد جایگاه های سراسر کشور که نزدیک به 3 هزار تا است، در مدار سوختگیری با نرخ دوم 3 هزار تومانی هستند. مشکلی از این بابت وجود ندارد. در حال حاضر تیم های فنی در بقیه جایگاه ها کار می کنند که امکان سوختگیری با نرخ اول امکان پذیر شود. تا این لحظه تعداد 220 جایگاه امکان سوختگیری با کارت سوخت با نرخ سهمیه ای را دارند.

امکان سوخت گیری با نرخ 3 هزار تومانی تا ظهر به صددرصد می رسد
وی درخصوص زمان رفع این مشکل گفت: باتوجه به این که تیم های فنی و کارشناسی حضورا جایگاه ها را بررسی می کنند، به دلیل شرایط کار و مسافت و پراکندگی جایگاه ها، رفع این مشکل زمان بر است. اما همه تلاش ما این است که ظرف امروز این کار انجام شود. اما جایگاه هایی که امکان سوخت با نرخ دوم را دارند قطعا تا ظهر به 100 درصد می رسد. کاهی درباره خبر افزایش قیمت بنزین و کمبود سوخت در کشور افزود: به هیچ وجه مشکلی از بابت تامین سوخت و زخیره سازی سوخت در کشور وجود ندارد و مردم نگرانی از این بابت نداشته باشند. همچنین به هیچ وجه افزایشی در قیمت بنزین و سوخت نداریم و این خبر را تکذیب می کنم.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما