اجتماعی
فارس
۱۴۰۰/۰۵/۰۳ ۲۰:۳۰:۵۱
دستگیری ۵۶۰ سارق و زورگیر
دستگیری ۵۶۰ سارق و زورگیر
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۵۶۹ سارق و زورگیر با اجرای گشت‌های مختلف انتظامی و تلاش مأموران کلانتری‌ها خبر داد.
فارس

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح‌های موفقیت آمیز انتظامی در تیرماه امسال خبر داد و گفت: پس از اجرای این طرح ها، شاهد کاهش 54 درصدی جرایم خشن بوده ایم.
سرهنگ جلیلیان با بیان این که یکی از دغدغه ها و نگرانی‌های شهروندان در اقصی نقاط جامعه از جمله شهرستان ری، تامین امنیت و داشتن احساس امنیت است، اظهار داشت: تامین این امر مهم، بدون همدلی و پشتکار همکاران و مشارکت مردم در ماموریت های انتظامی امکانپذیر نخواهد بود.
سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: در پالایش پرونده‌های  ارجاعی و تشکیل شده سه ماه اول سال در شهرستان ری ، نشان از افزایش جرایم خشن و زورگیری با استفاده از سلاح سرد توسط مجرمان  بوده که اجرای طرح های انتظامی با همکاری همه جانبه کلانتری های تابعه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: ماموران انتظامی شهرستان با تلاش شبانه روزی و افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس ، 569 سارق و زورگیر منزل، خودرو و لوازم خودرو  و غیره را دستگیر کرده و در این رابطه  33 قبضه سلاح سرد کشف شد.
وی با بیان اینکه این نوع طرح ها با اقتدار ادامه خواهد داشت، افزود: در بررسی های پلیسی توسط کارشناسان حوزه مطالعاتی مشخص شد که  سطح جرائم خشن در این شهرستان 54 درصد پس از اجرای طرح های انتظامی کاهش یافته است.
سرهنگ جلیلیان ادامه داد: در اجرای این طرح های پیشگیرانه و انتظامی 352 خرده فروش مواد مخدر دستگیر و 41 کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شد و 300 معتاد متجاهر به مراکز درمانی - حمایتی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری با تاکید بر این که پلیس خدمتگزار مردم است، خاطرنشان کرد: طرح های اجرایی پلیس،  مطالبات مردم است و مشارکت مردم در اجرای این نوع طرح در نقش موثری در کاهش سطح جرائم و آسیب ها دارد.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما