ورزشی
طرفداری
۱۴۰۱/۰۸/۱۰ ۲۲:۳۰:۳۵
مهدی طارمی همچنان در اوج
مهدی طارمی همچنان در اوج
روزهای درخشان ستاره بوشهری پورتو ادامه دارد
طرفداری

مهدی طارمی بار دیگر موفق شد در لیگ قهرمانان اروپا گل‌زنی کند.
در جریان دیدار تیم‌های پورتو و اتلتیکو مادرید، مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو گل اول تیم پرتغالی را به ثمر رساند تا به عملکرد درخشان خود در لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهد. مهاجم تیم ملی ایران که حالا به ماشین گل‌زنی پورتو بدل شده است، در بازی هفته گذشته پورتو برابر بروخه نیز دو گل از چهار گل تیمش را به ثمر رسانده بود.
پیش از آن نیز در جریان پیروزی 3-0 پورتو برابر بایر لورکوزن، طارمی دو بار دروازه تیم آلمانی را باز کرده بود تا بدین ترتیب، حالا او با زدن پنج گل در سه بازی آخر خود در لیگ قهرمانان اروپا، عملکردی بی‌نظیر در میان بازیکنان ایرانی شاغل در اروپا و با سابقه بازی در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

مهدی طارمی، پیش‌تر و در فصل‌های گذشته لیگ قهرمانان اروپا نیز سابقه گل‌زنی به تیم‌هایی نظیر یوونتوس، لیورپول و چلسی را در کارنامه خود دارد. طارمی در حال حاضر بالاتر از سردار آزمون و علی دایی، با مجموع هشت گل در لیگ قهرمانان اروپا، بهترین گل‌زن ایرانی تاریخ این رقابت‌ها است.بازیکنان ایرانی تاکنون در مجموع 20 گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده‌اند. در کنار مهدی طارمی، سردار آزمون، علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی از دیگر گل‌زنان ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا بوده‌اند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما