اقتصادی
صداوسیما
۱۴۰۱/۰۴/۲۵ ۱۲:۲۳:۳۰
فروش چارتری بلیت هواپیما به مقصد هفت شهر ممنوع شد
فروش چارتری بلیت هواپیما به مقصد هفت شهر ممنوع شد
معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری از ممنوعیت فروش چارتری بلیت هواپیما به مقصد ۷ شهر خبر داد.
صداوسیما

حسن خوشخو گفت: با توجه به تاکیدات وزیر راه و شهرسازی برای نظم دهی به پرواز‌ها مقرر شد ۷ شهر از فروش چارتری بلیت هواپیما منع شوند که این شهر‌ها شامل تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز، اهواز و بندر عباس هستند و بهای بلیت در پرواز‌های چارتری یا سیستمی نباید خارج از سقف تعیین شده باشد.
وی با بیان اینکه جلساتی در شورایعالی هواپیمایی در یک ماه گذشته برگزار شد افزود: مهمترین دستورالعمل‌های این شورا درباره برگزاری مراسم اربعین بود که باید به صورت منظم عملیات پرواز‌ها صورت گیرد.
خوشخو افزود: بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی، فروش پرواز‌های چارتری در بازه زمانی اربعین نیز ممنوع اعلام شد و این امر به شرکت‌های هواپیمایی اعلام می‌شود.
خوشخو درباره اینکه معمولا در ایام پیک پروازها، شرکت‌های هواپیمایی اقدام به افزایش قیمت بلیت می‌کنند نیز گفت: درخواست‌هایی برای افزایش قیمت از سوی شرکت‌های هواپیمایی با توجه به نرخ ارز، تورم و افزایش حقوق و دستمزد‌ها داشتیم که بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته، اما هیچ تصمیمی مبنی بر افزایش قیمت بلیت هواپیما نداریم و این درخواست‌ها باید در شورایعالی هواپیمایی مطرح و تصویب شود.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما