ورزشی
ایسنا
۱۴۰۲/۰۳/۰۹ ۱۴:۳۵:۳۹
عنایتی دست به کار شد؛ دعوت ۳۵ بازیکن به تیم ملی المپیک
عنایتی دست به کار شد؛ دعوت ۳۵ بازیکن به تیم ملی المپیک
اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال امید از سوی عنایتی اعلام شد.
ایسنا

رضا عنایتی، سرمربی تیم ملی فوتبال امید اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی این تیم را که از ۱۲ خرداد ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود، اعلام کرد.

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال امید ۳۵ بازیکن را برای حضور در این اردو دعوت کرده است که قبل از حضور در مسابقات غرب آسیا برگزار می‌شود.

نکته جالب توجه این است که هیچ بازیکنی از پرسپولیس دعوت نشده و سه بازیکن از استقلال و سپاهان حضور دارند و بیشترین بازیکن دعوت شده هم از تیم نفت مسجد سلیمان است که به لیگ دسته یک سقوط کرد!

فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی: مهدی هاشم‌نژاد، بهزاد سلامی، یاسین سلمانی، آریا یوسفی، محمد قربانی، محمد حسین اسلامی، بلال ارازی، محمد حسین زواری، امیرعلی صادقی، سینا سعیدی‌فر، سامان فلاح، علی‌ زارع، سعید سحرخیزان، محمدرضا خالدآبادی، علی مقدم، احمد شریعت‌زاده، محمد مهدی احمدی، آریا برزگر، حسین گودرزی، سینا عبداللهی، سینا بختیاری، علیرضا باویه، محمد امین حزباوی، ابوالفضل بابایی، سعید ایرانخواه، محمد رضایی، امیر جعفری، امیر شهیم، سامان نورانیان، جلال احمدی، محمدرضا بردبار، محمدجواد کیا، احمدرضا جلالی، مجتبی فخریان، محمدرضا شکیب‌خو.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما