ورزشی
فارس
۱۴۰۱/۰۴/۰۱ ۱۱:۰۷:۱۷
چرا انتخابی وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی لغو شد؟
چرا انتخابی وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی لغو شد؟
با دلایلی خاص کادر فنی کشتی فرنگی کشورمان تصمیم گرفت انتخابی وزن 60 کیلوگرم در تاریخ 19 تیر برگزار نشود.
فارس

کادر فنی کشتی فرنگی کشورمان چند روز پیش اعلام کرد در نظر دارد مسابقه انتخابی در وزن 60 و 130 کیلوگرم را روز 19 تیرماه برگزار کند. در وزن 60 کیلوگرم مسابقه بین علیرضا نجاتی و مهدی محسن‌نژاد برگزار می شد و در 130 کیلوگرم هم امین میرزازاده و علی اکبر یوسفی مقابل هم قرار می گیرند که البته انتخابی این وزن در تاریخ اعلام شده برگزار خواهد شد اما در وزن 60 کیلوگرم این مسابقه انتخابی به تعویق افتاد.
ماجرا از این قرار است که میثم دلخانی فرنگی کار 63 کیلوگرم کشورمان که در مسابقات رنکینگ دار قزاقستان از ناحیه آرنج آسیب دیده بود مشخص نیست بتواند در مسابقات جهانی شرکت کند و حضور او در هاله ای از ابهام قرار دارد به همین دلیل با توجه به اینکه با اعلام کادر فنی نجاتی و محسن نژاد این توانایی را دارند که در 63 کیلوگرم هم رقابت کنند قرار است بعد از پایان تورنمنت بین المللی ایتالیا در خصوص اوزان 60 و 60 کیلوگرم و احتمال برگزاری انتخابی در این 2 وزن تصمیم گیری شود.
در برخی از اوزان که نفرات اول مشخص هستند این نفرات به مسابقات جهانی صربستان اعزام می شوند و نفرات دوم و سوم برای حضور در بازیهای کشورهای اسلامی با هم رقابت خواهند داشت تا ترکیب تیم های اعزامی به هر 2 رویداد مشخص شود. کادر فنی تیم ملی کشورمان برای مشخص شدن ترکیب اصلی اعزامی به مسابقات جهانی صربستان، تعدادی از کشتی گیران را به تورنمنت های رنکینگ دار اعزام کرد. در بین کشتی گیران المپیکی محمدهادی ساروی و همین طور محمدعلی گرایی هنوز در هیچ تورنمنتی شرکت نکرده اند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما