ورزشی
خبرآنلاین
۱۴۰۱/۰۵/۰۲ ۱۰:۱۰:۰۲
کاپیتان بودن برای میلاد عبادی‌پور چه احساسی دارد؟
کاپیتان بودن برای میلاد عبادی‌پور چه احساسی دارد؟
میلاد عبادی‌پور، با پایان کار ایران در رقابت های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲، با پستی اینستاگرامی از بازیکنان جوان تیم تقدیر کرد.
خبرآنلاین

میلاد عبادی پور، کاپیتان و دریافت کننده قدرتی تیم ملی، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش درباره احساس و سختی کاپیتان بودن گفت.
او برای این پست نوشت: «کاپیتانی بار سنگینی است که به آن افتخار می‌کنم، باید به موقع عصبانی بشی، به موقع بخندی، به موقع تشویق کنی. مثل فرماندهی که یارانش جانش هستند، اما باید برای جنگ آماده‌شان کند. باید سخت باشی حتی اگر از درون در حال انفجار باشی، باید کنارشان باشی حتی اگر تمام دنیا تنهایشان گذاشته باشند. گاهی با لبخند است و گاهی با سنگدلی. گاهی باید فریاد بزنی بر سر رفقایت که جانت را برای شان می‌دهی، گاهی مجبوری سخت باشی. به بازی کردن کنار شما افتخار می‌کنم. افتخاری ابدی، به نسلی که الماس است، به نسلی که دنیا را حیرت زده می‌کند. شمایی که بدون هیچ چشم داشتی فقط برای سربلندی ایران و شادی دل مردمان تلاش کردید.
گریه‌های مخفی و آشکاراتان برای من یک پیام داشت، این تیم برای مردمش می‌جنگد و می‌تازد تا لبخندی بر لبشان بنشاند، بزرگترین قهرمان این مسابقات شما بودید که تفکر همه را نسبت به خود عوض کردید. ما کنار هم می‌مانیم،
می‌جنگیم و افتخار می‌آفرینیم.»


تیم والیبال کشورمان، با نتیجه هفتمی به کار خود در رقابت های لیگ‌ملت های ۲۰۲۲ پایان داد و با صعود دو پله ای در رنکینگ جهانی به جایگاه هشتم جهان رسید.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما