اجتماعی
فارس
۱۴۰۱/۰۴/۱۹ ۱۸:۰۶:۴۰
راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی در سواحل مازندران
راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی در سواحل مازندران
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اعلام اینکه قرارگاه فرهنگی در سواحل راه‌اندازی شد،گفت: تاکیدمان این است از ظرفیت گروه‌های جهادی نیز در این زمینه استفاده شود تا ساحل را مدیریت کنیم.
فارس

 

روح‌الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران درباره آخرین وضعیت طرح‌های ساماندهی دریا و اقدامات صورت گرفته اظهار کرد: چهارچوب مدونی برای ساحل طی سال‌های گذشته تدوین نشده است.

وی افزود: باتوجه به مشکلات ساحل ابتدا حقوق ناجیان غریق که از سال گذشته باید پرداخت می‌شد را پرداخت کردیم و تعدادی از ناجیان غریق را به کار گرفتیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اینکه شمار غریق نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش یافت، تصریح کرد: کاهش شمار غریق درحالی محقق شد که ساحل بعد از دو سال کرونایی و اعمال محدودیت بازگشایی شد و شمار گردشگران ۱۰ برابر شد، در چنین شرایطی از ابتدای آغاز طرح‌های دریا تاکنون دریای مازندران  ۱۹ تن غرقی داشت.

سلگی با اعلام اینکه قرارگاه فرهنگی در سواحل راه‌اندازی شد، اظهار کرد:  تاکیدمان این است از ظرفیت گروه‌های جهادی نیز در این زمینه استفاده شود تا ساحل را مدیریت کنیم.

وی در ارتباط با افزایش شمار غریق در دریای محمودآباد، یادآور شد: در این زمینه تذکرات لازم داده شده و معاون فرماندار در ساحل مستقر شده است که‌ وضعیت در حال کنترل است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به بازدید از ساحل سی‌سنگان به اتفاق فرماندار نوشهر، گفت: گزارشی داشتیم که دریافت مبالغ از شهروندان بدون ارائه خدمات بوده، به همین دلیل مهلت ۷۲ ساعته دادیم تا سریعا دریافت مبالغ در ازای ارائه خدمات باشد در غیر این صورت حکم مجری طرح لغو می‌شود.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما