ورزشی
فارس
۱۴۰۱/۰۴/۲۱ ۱۳:۰۲:۱۲
خاطرات درستکار از مدال طلای دبیر در المپیک
خاطرات درستکار از مدال طلای دبیر در المپیک
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با تعریف کردن خاطره‌ای به کسب مدال طلای دبیر در المپیک سیدنی اشاره کرد.
فارس


پژمان درستکار در مراسم رونمایی از تندیس قهرمانان کشتی، وزنه‌برداری و تکواندو، عنوان کرد: از کمیته ملی المپیک که کار ماندگاری برای قهرمانان انجام داده تشکر می‌کنم. می‌گویند قهرمان ۲ بار از دنیا می‌روند و خوشحالم چنین مسئولانی داریم که این کارها را انجام می‌دهند. 
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: آقای دبیر امروز جلسه داشت و عذرخواهی کرد به همین دلیل من اینجا هستم. پیشینه آشنایی من و دبیر به سال ۶۸ برمی‌گردد. ۲ سال بعد مسابقات نوجوانان باهم ترکیه رفتیم و رقابت ما به رفاقت تبدیل شد. رقابت ما بچه‌های جنوب شهر یعنی رفاقت. 
وی با اشاره به طلای دبیر در المپیک سیدنی، خاطرنشان کرد: در المپیک سیدنی که من هم کشتی گرفتم، دبیر به جز اینکه جسمش قهرمان شود، روحش قهرمان شد. قبل از کسب سهمیه المپیک یک روز صبح دلم شور می‌زد، آن زمان تلفن همراه نبود و من کارت تلفن تهیه کردم، با دبیر تماس گرفتم و گفت که جراحی کرده است.
درستکار یادآور شد: او برای المپیک وزن زیادی کم کرد و زیر سرم رفت. با قرعه سختی که داشت آنقدر مشتاق مدال المپیک بود با اقتدار طلا گرفت. بعد از ۳۰ سال افتخار می‌کنم با شخصی صادق و درست دوست هستم و امیدوارم در راهی که با خدا معامله کرده باعث بالا رفتن پرچم ایران باشیم.

 

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما