ورزشی
خبرآنلاین
۱۴۰۱/۰۴/۲۷ ۱۳:۴۲:۱۶
دستمزد لواندوفسکی فاش شد
دستمزد لواندوفسکی فاش شد
گزارش‌ها حاکی است رابرت لواندوفسکی برای انتقال به بارسلونا پذیرفته که دستمزدی کمتر از دستمزد خود در بایرن مونیخ دریافت کند.
خبرآنلاین


روزنامه اسپانیایی آ اس امروز فاش کرد که رابرت لواندوفسکی برای قطعی شدن انتقالش به بارسلونا پذیرفته که در این باشگاه دستمزدی کمتر از دستمزد قبلی‌اش در بایرن مونیخ دریافت کند. این نشان می‌دهد ستاره لهستانی تا چه حد شیفته بازی در تیم کاتالان بوده است.
لواندوفسکی در بایرن مونیخ هفته‌ای ۲۳۵هزار یورو دستمزد می‌گرفت. او با دریافت این مبلغ، گران‌ترین بازیکن شاغل در بوندس‌لیگا بود.
بر اساس این گزارش، لواندوفسکی در مذاکرات خود با بارسلونا پذیرفته است که با دستمزدی ۲۵درصد کمتر از دستمزدش در بایرن مونیخ به این تیم منتقل شود. لواندوفسکی در بارسلونا هفته‌ای ۱۷۵هزار یورو دستمزد خواهد گرفت.
با توجه به مبلغ منتشر شده درباره دستمزد لواندوفسکی، چندین ستاره بزرگ لیگ برتری فصل آینده دستمزدی بالاتر از او دریافت خواهند کرد. موافقت لواندوفسکی با دریافت چنین دستمزدی، که برای ستاره‌ای در حد و اندازه او بدون شک پایین است، نشان‌دهنده میزان اشتیاق او برای پوشیدن پیراهن آبی-اناری است.
برای مقایسه کافی است به دستمزد چند ستاره بزرگ شاغل در لیگ برتر انگلیس اشاره کنیم: کریستیانو رونالدو، محمد صلاح و هری کین که از گران‌ترین ستاره‌های شاغل در لیگ برتر به حساب می‌آیند دستمزدی دست‌کم ۳۰ تا ۴۰ درصد بیشتر از دستمزد فصل آینده لواندوفسکی دریافت می‌کنند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما