ورزشی
ورزش سه
۱۴۰۰/۰۶/۱۵ ۰۸:۳۴:۳۰
دليل عدم سفر ۳ استقلالي به امارات
دليل عدم سفر ۳ استقلالي به امارات
معاون اجرايي استقلال در ارتباط با بازيکناني که حاضر به همراهي با اين تيم به امارات نشدند، توضيحاتي ارائه داد.
ورزش سه

تيم فوتبال استقلال عصر روز يکشنبه براي انجام يکي از حساس‌ترين بازي‌هاي خود طي چند سال اخير راهي کشور امارات شد تا ۸ روز ديگر در مرحله يک‌هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا به مصاف تيم فوتبال الهلال عربستان برود.
سفر استقلال به امارات در حالي انجام شد که در عين تعجب همگان و در شرايطي که کمتر کسي تصورش را مي‌کرد، سه بازيکن کليدي اين تيم به نام‌هاي رشيد مظاهري، محمدحسين مرادمند و محمد دانشگر هر کدام به دلايلي که بيشتر به مسائل مالي ارتباط پيدا مي‌کند، حاضر نشدند با کاروان تيم استقلال به امارات سفر کنند، تا يک‌بار ديگر اين تيم در آستانه اين ديدار حساس وارد حاشيه عجيبي شود.
در همين ارتباط با ناصر فرياد شيران، معاون اجرايي استقلال تماس گرفتيم تا دلايل عدم حضور اين سه بازيکن و همچنين بهزاد غلامپور مربي گلرهاي تيم را از او جويا شويم.
فرياد شيران ابتدا درخصوص مرادمند گفت: او پسر بسيار خوبي است و شخصاً براي او احترام زيادي قائل هستم، اما باور کنيد مشکل او به استقلال چندان ارتباطي پيدا نمي‌کند. متأسفانه يکي از چک‌هاي او در دست افراد نادرستي افتاده و آن‌ها هرچند وقت يک‌بار وي را تحت‌فشار قرار مي‌دهند و اين در حالي است که ما و کادر فني محترم، تا آنجا که توانمان بود به او کمک کرديم.
فرياد شيران در ارتباط با عدم سفر دانشگر هم اظهار کرد: مگر فراموش کرديد که در جريان اختلاف مجيدي و اين بازيکن، باشگاه از او حمايت کرد. باشگاه با وساطتي که انجام داد، شرايط حضور مجدد اين بازيکن باارزش را در استقلال يک‌بار ديگر فراهم آورد تا او در اين فصل هم با لباس آبي به ميدان برود؛ اين در حالي است که علي‌رغم اين موضوع و حمايتي که باشگاه از او به عمل آورد، دانشگر قرارداد خود را برخلاف انتظار فسخ کرد، اما با اين‌حال باشگاه بازهم نسبت به اين مسئله با ديده اغماض رفتار کرد و با او يک قرارداد جديد منعقد کرد تا خداي‌ناکرده حاشيه‌اي به وجود نيايد.
معاون اجرايي باشگاه استقلال اضافه کرد: دانشگر هم مثل ساير بازيکنان بيش از ۵۰ درصد قرارداد خود را گرفته که اين رقم کمي نيست. در جامعه‌اي که روزي ۷۰۰ نفر جان خود را از دست مي‌دهند، اين‌گونه پرداختن به مسائل مالي نمي‌تواند کار خوبي باشد.
فرياد شيران با اشاره به مشکلات رشيد مظاهري نيز مي‌گويد: درباره رشيد هم همان‌طور که وکيل او گفته او مشکل مالياتي داشته و همه مي‌دانند که مشکل مالياتي به باشگاه ارتباطي پيدا نمي‌کند و او با مبلغي که از استقلال گرفته بايد اين مشکل مالياتي‌اش را حل مي‌کرد. باشگاه همان‌طور که پيش از اين هم گفته بود حدود ۸۰ درصد قرارداد او را تأمين کرده و تمام موارد انضباطي را به بعد از ديدار مقابل الهلال موکول کرده تا او با تمرکز کافي در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان حضور پيدا کند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما