سیاسی
فارس
۱۴۰۰/۰۶/۲۰ ۱۰:۲۸:۳۹
کوثري: اصلاح‌طلبان نه مرد جنگند نه دلشان براي کسي مي‌سوزد
کوثري: اصلاح‌طلبان نه مرد جنگند نه دلشان براي کسي مي‌سوزد
نماينده مردم تهران در مجلس گفت:‌ اگر اصلاح طلبان دلشان براي مردم افغانستان مي‌سوزد به اين کشور سفر کنند و در ميدان جنگ حاضر شوند و به کسي هم کاري نداشته باشند که البته بايد بگويم آنها نه مرد جنگ هستند و نه مردم سختي کشيدن و نه اينکه دلشان براي کسي مي‌سوزد.
فارس

اسماعيل کوثري نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، با اشاره به اظهارنظرهاي اخير اصلاح طلبان در مورد ورود ايران به موضوع افغانستان گفت: اين گروه يک تفکر وابسته به آمريکا و غرب و به طور کل بيگانگان را دارند و منافع آنها را دنبال مي‌کنند و به دنبال تامين آن هستند.

وي افزود: اين گروه نه به مردم فکر مي‌کنند، نه به فکر ملت خودشان هستند و تنها چيزي که برايشان در اظهارنظرها و موضع‌گيري‌ها مهم است مخالفت با تصميمات نظام است و از طرف ديگر به دنبال تامين منافع بيگانگان هستند.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: نظام جمهوري اسلامي نسبت به اين افراد لطف دارد و آزادشان گذاشته و آنها هم اظهارنظرهاي خود را دارند و زماني هم که به آنها تذکري داده مي‌شود مي‌گويند نمي‌گذارند ما حرف بزنيم و اعلام نظر کنيم و اين در حالي است که نظرات آنها جز ضرر براي ملت چيز ديگري ندارد.

کوثري خاطرنشان کرد: اين گروه اصلا تحليل‌گر نيستند و کارشان ساز مخالف زدن است و فکر مي‌کنند که مردم نيت آنها را نمي‌دانند، ولي اين در حالي است که مردم دقيقا اين گروه را به خوبي مي‌شناسند که فقط به فکر تامين منافع خود و بيگانگان هستند.

وي افزود: اين آقايان بايد به جاي اين اظهارنظرها با حضور در دادگاه پاسخگوي عملکرد 8 ساله گذشته خود باشند و نسبت به خرابکاري‌هايي که در اين سال‌ها داشتند پاسخگو باشند.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: آقايان اصلاح طلب اگر دلشان براي مردم افغانستان مي‌سوزد و مي‌خواهند کاري کنند، به ديگران کاري نداشته باشند، خودشان به افغانستان بروند و در آنجا بجنگند. مگر افاغنه و پاکستاني‌ها که در سوريه جلوي داعش جنگيدند در کشور خود سازماني داشتند. هر کدام از آنها از طريقي خود را به سوريه رساندند و با داعش جنگيدند چون تشخيص داده بودند که بايد جلوي داعش بايستند. حال اگر اصلاح طلبان هم مي‌خواهند با مردم افغانستان همراه باشند، به اين کشور بروند و بجنگند.

کوثري خاطرنشان کرد: البته بايد بگويم قطعا و يقينا اين آقايان نه اهل جنگ هستند و نه اهل سختي کشيدن و نه دلشان براي کسي مي‌سوزد، بلکه فقط به دنبال آن هستند که خودشان را مطرح کنند که البته کسي هم ديگر به آنها محل نمي‌گذارد.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما