بین الملل
باشگاه خبرنگاران جوان
۱۴۰۰/۱۰/۱۲ ۰۸:۴۵:۵۵
تصمیم رژیم صهیونیستی برای پاسخ نظامی به موشک‌های شلیک شده از غزه!
تصمیم رژیم صهیونیستی برای پاسخ نظامی به موشک‌های شلیک شده از غزه!
رژیم صهیونیستی مدعی شد تصمیم گرفته است تا به موشک‌های شلیک شده از سوی غزه، پاسخ نظامی دهد.
باشگاه خبرنگاران جوان

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رژیم صهیونیستی مدعی شد تصمیم دارد به شلیک دو موشکی که از سوی نوار غزه به سوی تل آویو پرتاب شدند و در دریای مدیترانه سقوط کردند، پاسخ نظامی دهد.

شبکه صهیونیستی «کان» اعلام کرد: ارتش اسرائیل تصمیم گرفته است تا در پاسخ به شلیک موشک‌ها به منطقه «غوش دان» (در مرکز سرزمین‌های اشغالی) اقدام به حمله کند.

این شبکه به نقل از این منبع امنیتی افزود: پاسخی به این مسأله داده خواهد شد. این مسأله‌ای خطرناک و غیر قابل قبول است.

شبکه صهیونیستی کان در ادامه مدعی شد: با وجود برآورد‌ها مبنی بر اینکه جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پشت شلیک این موشک‌ها قرار دارد، در اسرائیل برخی می‌گویند حماس مسئول آنچه که در نوار غزه اتفاق می‌افتد، است.

این در حالی است که نشریه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نیز مدعی شد این رژیم تصمیم گرفته است تا به شلیک دو موشک از سوی نوار غزه پاسخ دهد.
این نشریه در ادامه ادعا‌های خود اعلام کرد: مقامات ارشد اسرائیلی می‌گویند ادعا‌های جنبش حماس در خصوص آنکه شلیک این موشک‌ها بر اثر رعد و برق بوده است را نمی‌پذیرند و می‌گویند در صورتی که حماس نمی‌داند چگونه بایستی زرادخانه موشکی خود را حفظ کند، پس آن را از بین ببرد.

یدیعوت آحارونوت در ادامه ادعا‌های خود گفته اکنون در میان مقامات سیاسی و نظامی این رژیم، صحبت بر سر شدت حمله به نوار غزه است.

اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی در حالی بیان می‌شود که گردان‌های ناصر صلاح الدین گفته است: مجاهدان ما آماده پاسخ به هرگونه حماقتی هستند که دشمن علیه ملت فلسطین مرتکب ان شود. دشمن در صورتی که به غزه حمله کند، بهایی سنگین خواهد پرداخت. همچنین این در حالی است که شبکه المیادین به نقل از خبرنگار خود از وقوع چندین انفجار در شمال نوار غزه خبر داد؛ اما هنوز جزئیات بیشتری از این خبر منتشر نشده است.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما