ورزشی
طرفداری
۱۴۰۱/۰۵/۰۵ ۱۰:۱۹:۰۰
تصمیم نهایی کریستیانو رونالدو مشخص شد
تصمیم نهایی کریستیانو رونالدو مشخص شد
وساطت اسطوره منچستریونایتد هم بی فایده بود؛ کریستیانو رونالدو برای جدایی از منچستریونایتد مصمم است.
طرفداری

جلسه روز گذشته کریستیانو رونالدو و ژرژ مندس با سران منچستریونایتد و اریک تن هاخ بدون نتیجه خاتمه یافت چراکه طرفین روی خواسته قبلی خود تاکید داشتند و به راه حل مشترکی دست پیدا نکردند. سر الکس فرگوسن هم در این جلسه حاضر بود.
به نقل از تلگراف؛ فرگوسن هم زمان با ورود کریستیانو رونالدو در کارینگتون دیده شد اما باشگاه منچستریونایتد حضور فرگوسن در جلسه مذاکرات با رونالدو را انکار کرد. با این حال منابع معتبر تایید می کنند که سرمربی سابق شیاطین سرخ هم در این جلسه حاضر بوده است. فرگوسن کسی است که سال گذشته رونالدو را برای بازگشت به اولدترافورد ترغیب کرد و حالا باشگاه منچستریونایتد به واسطه او امیدوار بود که نظر ستاره پرتغالی برای ماندن در جمع شیاطین سرخ عوض شود. با این حال کریستیانو رونالدو در حضور سرالکس فرگوسن، روی موضع قبلی خود پافشاری کرد و قویاً خواهان جدایی از منچستریونایتد و پیوستن به تیمی در لیگ قهرمانان اروپا است. او دلایل خود را برای فرگوسن و تن هاخ شرح داد و تاکید کرد ضمن حفظ اصول حرفه ای و پیوستن به تمرینات منچستریونایتد، تا روز پایانی نقل و انتقالات به دنبال راهی برای خروج از اولدترافورد است. رونالدو بیش از هر زمان دیگری امیدوار به روابط گسترده و هنر ژرژ مندس است تا بتواند سرانجام تیم جدیدی برای خود پیدا کند.
با وجود درخواست واضح رونالدو برای خروج، سران منچستریونایتد به اطلاع او رساندند که هیچ برنامه ای برای فروش این بازیکن ندارند و انتظار دارند رونالدو همچون همیشه با تعهد و نگاه حرفه ای در خدمت تیم قرار بگیرد. اریک تن هاخ نیز در این جلسه تاکید کرده که کریستیانو رونالدو در مرکز برنامه های تاکتیکی او قرار دارد و می خواهد تیمش را پیرامون تجربه و مهارت این ستاره پرتغالی بسازد.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما