سیاسی
تسنیم
۱۴۰۰/۰۶/۰۷ ۱۰:۵۳:۱۴
آخرین وضعیت جسمانی مهدی چمران
آخرین وضعیت جسمانی مهدی چمران
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره آخرین وضعیت بیماری رئیس شورای شهر تهران توضیحاتی را ارائه کرد.
تسنیم

پرویز سروری در حاشیه برگزاری هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین دستور جلسه امروز مشخص و مصوب شدن ترکیب اعضای کمیسیون‌های شش‌گانه شورای شهر تهران است که البته روز گذشته رأی‌گیری استمزاجی انجام شده است اما امروز در صحن شورا رأی‌گیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: با مشخص شدن ترکیب کمیسیون‌های شش‌گانه شهر تهران فعالیت‌ها در کمیسیون‌ها آغاز خواهد شد و امیدواریم بتوانیم پاسخ‌های مردم را برآورده کنیم.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در ادامه جلسه امروز مدیرعامل فناوری و اطلاعات شهرداری تهران در صحن شورا حاضر خواهد شد و گزارشی را ارائه خواهد کرد که با توجه به اهمیت هوشمندسازی خدمات این گزارش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود.

سروری درباره آخرین وضعیت فرآیند درمانی چمران رئیس شورای شهر گفت: بحمدالله حال آقای چمران خوب است و در هفته آتی به شورا خواهند آمد البته تأکید کادر پزشکی این است که تعجیلی برای حضور شورا نداشته باشند و ان‌شاءالله با بهبودی کامل وی در صحن شورا حاضر خواهند شد.

وی درباره نوع بیماری چمران خاطرنشان کرد: بنابر اعلام پزشکان مویرگی پاره شده است و هرگونه خبری مبنی بر سکته مغزی رئیس شورای شهر تهران تکذیب می‌شود.
 

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما