ورزشی
خبر ورزشی
۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ۱۹:۰۲:۰۶
تحرکات پشت‌پرده برای حفظ کی‌روش آغاز شد!
تحرکات پشت‌پرده برای حفظ کی‌روش آغاز شد!
بعضی از افراد پیرامون تیم ملی می‌خواهند از نفوذ خودشان استفاده کنند و کی‌روش را در ایران نگه دارند.
خبر ورزشی

تیم ملی درحالی که فقط یک قدم با صعود تاریخی به مرحله دوم جام جهانی فاصله داشت، نتوانست از پس آمریکا بربیاید و در همان مرحله گروهی حذف شد. نتایج ضعیف تیم ملی با کی‌روش و اشتباهات سرمربی پرتغالی در این جام جهانی باعث شد تا خیلی‌ها انتظار داشته باشند کی‌روش بابت نتایج ضعیف از مردم ایران عذرخواهی کند و یا حداقل ناکامی تیم ملی را گردن بگیرد.
با این وجود کی‌روش نه عذرخواهی کرد و نه مسئولیت شکست تیم ملی را برعهده گرفت. کی‌روش که یک زمانی محبوبیت زیادی داشت، دیگر حمایت مردم و اهالی فوتبال را پشت خود ندارد و خیلی‌ها مخالف ادامه همکاری با او هستند. اعتقاد مخالفان کی‌روش بر این است که او شجاعت لازم را ندارد و دیگر نمی‌تواند به فوتبال ایران چیزی اضافه کند. با این حال فدراسیون فوتبال و شخص تاج به عنوان نفر اول فدراسیون هنوز هیچ واکنشی به ادامه همکاری یا جدایی کی‌روش نشان ندادند.
درواقع تاج و همکارانش هنوز نمی‌دانند که از آینده چه می‌خواهند و باید چه تصمیمی بگیرند. از طرفی تاج و دوستانش با کی‌روش راحت هستند و نگه داشتن او کار چندان سختی برای آن‌ها نخواهد بود، از طرف دیگر جو عمومی به شدت علیه کی‌روش است و همین موضوع باعث شده تا مدیران فدراسیون تا امروز هیچ واکنشی نشان ندهند. در مورد نظر بازیکنان تیم ملی هم پیش‌تر به طور مفصل به موافقان و مخالفان کی‌روش پرداختیم.
نکته جالب اینجاست که کی‌روش به غیر از چند بازیکن چند حامی دیگر هم دارد؛ در کنار بازیکنانی که دوست دارند کی‌روش در تیم ملی بماند یک‌سری افراد در پیرامون تیم ملی حضور دارند که اتفاقا نفوذ زیادی هم در دولت و بین مقامات عالی‌رتبه دارند. شنیده‌های ما حاکی از آن است که این افراد در کنار چند بازیکن تیم ملی تحرکات پشت‌پرده خود را برای نگه داشتن و تمدید قرارداد با کی‌روش آغاز کردند تا هر طور شده مربی محبوبشان را در تیم ملی نگه دارند.
این افراد از نفوذشان برای نگه داشتن کی‌روش استفاده خواهند کرد ولی این‌که تا چه حد بتوانند موفق باشند و به هدفشان برسند، مشخص نیست. گفتنی است همین افراد نقش زیادی هم در بازگشت کی‌روش و حضور او روی نیمکت تیم ملی به جای اسکوچیچ داشتند و می‌خواهند این بار از نفوذشان برای تمدید قرارداد با کی‌روش خرج کنند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما