اجتماعی
ایسنا
۱۴۰۱/۰۴/۱۹ ۱۱:۴۲:۱۰
دستگیری فروشنده سلاح با ۳ قبضه اسلحه و ۴۰۰ فشنگ
دستگیری فروشنده سلاح با ۳ قبضه اسلحه و ۴۰۰ فشنگ
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف سه قبضه سلاح گرم به همراه حدود ۴۰۰ عدد گلوله در شرق تهران خبر داد.
ایسنا


سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش ماموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ با اشرافیت اطلاعاتی که داشتند، متوجه شدند فردی دارای چند قبضه سلاح و مقداری مهمات است و قصد دارد که آنها را به فروش برساند که در همین راستا با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران تیم عملیاتی این کلانتری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع مجوزهای قضایی لازم برای دستگیری این فرد را از مقام قضایی دریافت کردند، گفت: در ادامه ماموران محل حضور این فرد را در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری گلبرگ مورد شناسایی قرار داده و در عملیاتی وی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین محل دستگیری این فرد نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن سه قبضه اسلحه شامل یک کلت کمری و دو قبضه اسلحه شکاری با حدود ۴۰۰ فشنگ کشف و ضبط شد.

موقوفه‌ای با بیان اینکه متهم در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد، گفت: این فرد معترف شد که قصد فروش این سلاح و مهمات را داشته که پیش از هر اقدامی بازداشت شده است.
رئیس پلیس پیشگیری تهران  بزرگ با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده و انتقال وی به دادسرا گفت: تحقیقات ماموران در این خصوص همچنان ادامه دارد.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما