ورزشی
ایرنا
۱۴۰۰/۰۹/۰۱ ۱۱:۲۰:۳۵
راهیابی کاتاکاران ایران به فینال قهرمانی ناشنوایان جهان
راهیابی کاتاکاران ایران به فینال قهرمانی ناشنوایان جهان
نخستین روز از رقابت‌های قهرمانی کاراته ناشنوایان جهان روز دوشنبه به میزبانی تهران آغاز شد و نمایندگان کشورمان در بخش کاتا و کومیته راهی فینال شدند.
ایرنا

این رقابت‌ها با حضور ۱۸۶ ورزشکار از هفت کشور ترکیه، مالزی، یونان، اوکراین، ایران، روسیه و تایلند در سالن هندبال فدراسیون هندبال آغاز شد و در بخش کاتای انفرادی زنان مژده مردانی به همراه ورزشکاری از اوکراین به فینال راه یافت و ورزشکارانی از اوکراین و روسیه عنوان سوم را به دست آوردند.

کاتا انفرادی مردان هم با صعود مصطفی حسن‌پور از ایران و ورزشکار روسیه به فینال پیگیری شد و کاتاکاران ترکیه و اوکراین مدال برنز را کسب کردند.

در کومیته وزن‌ منفی ۵۰ کیلوگرم زنان، حکیمه زکی‌زاده از ایران و ورزشکار روسیه به فینال راه یافتند و ورزشکاران اوکراین و روسیه مدال برنز را کسب کردند. در کومیته وزن منفی ۵۵ کیلوگرم زنان نیز ۲ ورزشکار اوکراینی به فینال راه یافتند و  زینب حسن‌پور از ایران به همراه ورزشکار روسیه مدال برنز را کسب کردند.

کومیته وزن منفی ۶۰ کیلوگرم مردان با صعود ورزشکاران روسیه و اوکراین به فینال پیگیری شد  و محمد شایان از ایران و ورزشکار روسیه صاحب مدال برنز شدند. در کومیته وزن منفی ۶۷ کیلوگرم مردان نیز کاراته‌کاران ترکیه و اوکراین فینالیست شدند و میلاد صادق‌زاده از ایران و ورزشکار اوکراین به مدال برنز رسیدند.

این رقابت‌ها امروز دربخش کومیته زنان در وزن‌های منفی ۶۱، منفی ۶۸ و مثبت ۶۸ کیلوگرم برگزار و از ساعت ۱۶ مسابقات کومیته وزن منهای ۷۵، منهای ۸۴ و به اضافه ۸۴ کیلوگرم مردان پیگیری می‌شود.

فردا (سه‌شنبه) و در دومین روز رقابت‌ها و در ۲ نوبت صبح و عصر، کومیته وزن منهای ۶۱، منهای ۶۸ و به اضافه ۶۸ کیلوگرم در بخش زنان و کومیته وزن منهای ۷۵، منهای ۸۴ و به اضافه ۸۴ کیلوگرم مردان دنبال می‌شود.

این رقابت‌ها تا چهارم آذر ادامه داد.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما