اجتماعی
خراسان
۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ۲۳:۱۰:۲۶
کدام مدارس فردا چهارشنبه (۲۳ آذر ۱۴۰۱) تعطیل است؟
کدام مدارس فردا چهارشنبه (۲۳ آذر ۱۴۰۱) تعطیل است؟
مدارس استان‌های تهران، البرز، اصفهان، خراسان جنوبی، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.
خراسان

تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی کشور، مدارس را به تعطیلی کشاند و آموزش به صورت غیرحضوری در شبکه آموزشی شاد پیگیری خواهد شد. همچنین مدارس شهرستان بشرویه در استان خراسان جنوبی به علت وقوع زلزله، تعطیل شد.

مدارس استان تهران فردا هم مجازی شد

ملکی، معاون استاندار تهران گفت: با توجه به افزایش شاخص آلاینده‌ها فردا چهارشنبه ۲۴ آذرماه تمامی مدارس شهرستان‌های استان‌های تهران و البرز به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه و رودهن غیر حضوری شد.

وی افزود: این تعطیلی برای تمامی مدارس ابتدایی و متوسطه است و مقاطع پیش دبستانی و مهدکودک‌ها نیز تعطیل هستند.

تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های البرز

افضلی گفت: چهارشنبه، ۲۳ آذرماه آموزش کلیه مقاطع تحصیلی مدارس البرز به علت آلودگی هوا به صورت غیرحضوری خواهد بود.

او می‌گوید: همچنین پیش دبستانی‌ها و مهدهای کودک البرز نیز تعطیل هستند.

رئیس کمیته اضطرار آلودگی هوای البرز گفت: چهارشنبه و پنجشنبه دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی دولتی و غیردولتی نیز تعطیل است.

تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های اصفهان و ۹ شهرستان استان

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با توجه به پیش بینی سکون هوا، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی وتصویب کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای اصفهان، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، تمامی مقاطع تحصیلی، پیش دبستانی‌ها، مهد‌های کودک و مدارس استثنایی مناطق شش گانه آموزش و پرورش شهرستان اصفهان و شهرستان‌های فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف آباد، زرین شهر، فولادشهر و شهر سگزی فردا چهارشنبه ۲۳ آذر تعطیل است.

منصور شیشه فروش افزود: بر اساس تصمیم کمیته اضطرار شرایط آلودگی هوای اصفهان طرح محدودیت تردد خودرو‌ها به صورت زوج و فرد در محدوده ترافیکی مصوب شهر اصفهان از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ و از ساعت ۱۶ تا ۲۱ تا پایان روز پنج شنبه ۲۴ آذرماه تصویب شد.

او گفت: در این کمیته مقرر شد از انجام هرگونه فعالیت عمومی شامل ورزش‌های همگانی در فضای باز پیشگیری و الزامات بهداشتی مرتبط با آلودگی هوا را مرکز بهداشت استان اطلاع رسانی و اداره کل محیط زیست استان نسبت به تشدید پایش واحد‌های آلاینده شناسایی شده و برخورد با تخلفات در این حوزه اقدام کند.

شیشه فروش افزود: همچنین این کارگروه مصوب کرد تا برخورد‌های قانونی با خودرو‌های دودزا و بدون معاینه فنی تشدید شود.

برخی مدارس آذربایجان غربی فردا چهارشنبه غیرحضوری شد

آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به جهت آلودگی هوا و افزایش آلاینده‌های جوی، فردا چهارشنبه ۲۳ آذر برخی مدارس استان غیرحضوری شد.

روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا مراکز پیش دبستانی ابتدایی و مراکز آموزشی غیردولتی وابسته به آموزش و پرورش در مقطع مربوطه (ابتدایی) نواحی یک و دو ارومیه در نوبت صبح و بعد از ظهر غیرحضوری و آموزش در بستر شاد انجام خواهد پذیرفت.

مجازی شدن فعالیت برخی مدارس آذربایجان شرقی

آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اعلام کرد: در پی تداوم آلودگی هوا برای پنجمین روز متوالی، روز چهارشنبه ۲۳ آذرماه فعالیت مدارس نواحی پنجگانه تبریز، خسروشاه، ایلخچی شهر جدید سهند و شهری اسکو در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت‌های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری است.

مدارس شهرستان بشرویه فردا تعطیل شد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در پی وقوع زمین لرزه ۵.۴ ریشتری در بشرویه مدارس تمامی مقاطع این شهرستان فردا چهارشنبه تعطیل و به صورت غیر حضور برگزار خواهد شد.

سید علیرضا موسوی نژاد در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در پی وقوع زمین لرزه در شهرستان بشرویه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی این شهرستان فردا چهارشنبه ۲۳ آذرماه تعطیل خواهد بود.

به گفته وی آموزش دانش آموزان در بستر شبکه شاد برگزار خواهد شد.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما