ورزشی
ایسنا
۱۴۰۰/۱۱/۱۴ ۱۲:۰۰:۵۷
فعلا انتقال حردانی برهم خورده است/ استقلالی‌ها زیر حرف‌شان زدند
فعلا انتقال حردانی برهم خورده است/ استقلالی‌ها زیر حرف‌شان زدند
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان این که فعلا بحث انتقال حردانی به استقلال برهم خورده است، گفت: او را با هر بازیکنی از استقلال معاوضه نمی کنیم.
ایسنا

حمیدرضا گرشاسبی، درباره آخرین وضعیت انتقال صالح حردانی به استقلال، اظهارکرد: حردانی تا پایان فصل با فولاد قرارداد دارد و فعلا نیز با فولاد است و اگر قرار است معاوضه هایی هم انجام شود باید در شان فولاد باشد. در حال حاضر هم او را با هر بازیکنی از استقلال معاوضه نمی کنیم. البته قرار بود آرش رضاوند جدا از بحث معاوضه ها خودش رضایت نامه بگیرد و به فولاد بیاید و درخصوص او بحث جا به جایی از طرف ما مطرح نبود.
وی بیان کرد: در ابتدا برای معاوضه، ارسلان مطهری، رشید مظاهری و روزبه چشمی مدنظر استقلالی ها بودند اما بعد زیر حرف خود زدند و بازیکنان را برای بحث جا به جایی تغییر دادند و آرش رضاوند و متین کریم زاده را مطرح کردند که ما هم نپذیرفتیم.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که درست است حردانی برای جدایی درخواست دریافت تمام مبلغ قرارداد خود را داشته است؟ گفت: او برای جدایی ۶۰ درصد مبلغ قرارداد خود را می خواست که البته تاکنون ۳۰ درصد از قرارداد خود را دریافت کرده است. در مجموع فعلا این معاضه انجام نمی شود.
وی افزود: فعلا بحث انتقال او به استقلال برهم خورده است، مگر این که کادرفنی ما بازیکنان دیگری از استقلال را برای معاوضه پیشنهاد بدهند که بعد از بررسی باشگاه، باید ببینیم موضوع چطور پیش می رود و چقدر به سود باشگاه است.
گرشاسبی در پایان نیز گفت: در حال حاضر تیم خود را برای بازی ۱۸ بهمن ماه مقابل پرسپولیس در سوپر جام آماده می کند که امیدوارم از این بازی نتیجه بگیریم و موفقیت در این دیدار ازآن فولاد باشد.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما