ورزشی
مهر
۱۴۰۰/۱۱/۱۹ ۱۱:۱۲:۵۷
بازگشت برخی آزادکاران منتخب به اردوی تیم ملی کشتی
بازگشت برخی آزادکاران منتخب به اردوی تیم ملی کشتی
با صلاحدید کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد برخی از نفرات منتخب برای اعزام به تورنمنت‌های بین المللی در بلغارستان و ترکیه تا پایان هفته در خانه کشتی تهران اردو خواهند زد.
مهر

روز گذشته چهارمین اردوی تیم ملی کشتی آزاد که از روز ۸ بهمن در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده آغاز شده بود بعد از ۱۰ روز به پایان رسید و اکثر اردونشینان به مرخصی رفتند.
البته استراحت کوتاه مدت آزادکاران اردونشین و رفتن آنها به شهر و دیار خود به دلیل لغو سفر ملی‌پوشان به آمریکا صورت گرفت، چراکه دیگر نیازی به ادامه تمرینات نبود.
اما با توجه به اینکه قرار است تعدادی از آزادکاران منتخب کشورمان بزودی به جام دانکلوف بلغارستان و مسابقات یاشاردوغو ترکیه اعزام شوند، تمرینات جدیدی برای این نفرات از اواخر هفته در نظر گرفته شده است.
همچنین با توجه به برنامه‌های مدون کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، اردوهای اصلی این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از اواسط اسفندماه استارت خواهد خورد. مسابقاتی که اواخر فروردین ماه سال آینده به میزبانی مغولستان برگزار می‌شود و نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور به آن اعزام می‌شوند.
رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان روزهای ۲۸ بهمن تا اول اسفند ماه در شهر ولیکو ترانوو برگزار می‌شود که اسامی نمایندگان کشورمان برای حضور در این مسابقات به شرح زیر است:
۵۷ کیلوگرم: رضا مؤمنی
۶۱ کیلوگرم: داریوش حضرتقلی زاده
۷۰ کیلوگرم: یوسف کامرانی
۷۹ کیلوگرم: مصطفی قیاسی
۸۶ کیلوگرم: محسن مصطفوی
۹۲ کیلوگرم: مهدی حاجیلوئیان
۹۷ کیلوگرم: میثم عبدی
۱۲۵ کیلوگرم: یداله محبی
مربیان: مصطفی میرعمادیان و عباس مطیعی

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما