ورزشی
طرفداری
۱۴۰۱/۰۹/۲۳ ۲۲:۳۷:۴۷
روزهای سخت ستاره پرسپولیس پایان یافت؟
روزهای سخت ستاره پرسپولیس پایان یافت؟
وحید امیری پس از 35 روز دوری از شرایط مسابقه روز قبل مقابل سپاهان به میدان رفت.
طرفداری

یکی از مشکلات اصلی یحیی گل محمدی برای دربی، دوری طولانی مدت بازیکنی چون وحید امیری از شرایط مسابقه است.
آخرین باری که وحید امیری در یک بازی فوتبال آن هم از نوع دوستانه اش مشارکت داشت به روز 19 آبان و بازی دوستانه ایران و نیکاراگوئه برمی‌گردد. دیدار تدارکاتی که وحید امیری با نظر کارلوس کی روش به میدان رفت و در حالی که چند بازیکن تعویض شدند، او 90 دقیقه بازی کرد تا پیش بینی شود در قطر نیز یکی از نفرات مورد اعتماد کی روش و بازیکن اصلی ترکیب تیم ملی خواهد بود.
اما در عمل اتفاقات دیگری رخ داد و امیری در سه بازی ایران مقابل انگلیس، ولز و آمریکا حتی یک دقیقه هم بازی نکرد تا ستاره ایران در جام جهانی 2018 به یک نیمکت نشین محض در جام جهانی 2022 تبدیل شود.
این اتفاقات نه تنها امیری را از نظر روحی - روانی در شرایط بسیار بدی قرار داد بلکه باعث شد تا بازیکن فیکس پرسپولیس و یحیی گل محمدی با دوری طولانی مدت از شراط مسابقه، از وضعیت خوب و آرمانی خود فاصله بگیرد.
این گونه بود که وحید امیری پس از 35 روز دوری از مسابقات دوستانه و رسمی روز قبل در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان رفت و به عنوان مدافع چپ ایفای نقش کرد.
از این رو می توان امیدوار بود که امیری با حضور در بازی با سپاهان هم از نظر روحی - روانی شرایط بهتری پیدا کرده و هم پس از 35 روز دوری از میادین فوتبال در شرایط مسابقه قرار گرفته است.
حال باید دید امیری که سابقه گلزنی به استقلال را هم دارد، می تواند در روزهای باقی مانده به همان بازیکنی تبدیل شود که سرمربی، هم تیمی هایش و هواداران پرسپولیس از او توقع دارند یا نه.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما