ورزشی
ورزش 3
۱۴۰۰/۰۶/۰۶ ۱۲:۳۱:۱۲
جهانبخش و عابدزاده پایین تر از ستاره ازبکی رم
جهانبخش و عابدزاده پایین تر از ستاره ازبکی رم
علیرضا جهانبخش و امیر عابدزاده نتوانستند عنوان برترین لژیونر هفته آسیا، از میان بازیکنان آسایی شاغل در اروپا را کسب کنند و به ترتیب دوم و سوم شدند.
ورزش 3

وب سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا همچون هفته های گذشته، اقدام به برپایی یک نظرسنجی برای انتخاب برترین لژیونر شاغل در اروپا کرد که در این میان سه بازیکن ایرانی به نام های علیرضا جهانبخش، امیر عابدزاده و شهاب زاهدی میان 10 نفر نهایی حضور داشتند.
جهانبخش با به ثمر رساندن یک گل برابر الفسبورگ و 3 شوت و 16 دوئل موفق برابر ایگلز در لیست کاندیداهای برتری لژیونر آسیایی قرار گرفت. امیر عابدزاده با 11 سیو و ثبت دومین کلین شیت خود در لالیگای دو و شهاب زاهدی نیز پس از 2 گلی که برابر ماریوپول به ثمر رساند، در این لیست جای گرفتند.
در پایان این نظرسنجی، الدر شومورودوف بازیکن ازبکستانی رم توانست با کسب 51 درصد آراء عنوان برترین لژیونر آسیایی شاغل در اروپا در طی هفته گذشته را به خود اختصاص داد. علیرضا جهانبخش نیز با کسب 17 درصد آراء دوم شد و امیر عابدزاده نیز توانست 15 درصد از آراء را به خود اختصاص داده و سوم شود. زاهدی نیز با کسب کمتر از یک درصد آراء، هشتم شد.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما