ورزشی
ایسنا
۱۴۰۱/۰۵/۰۴ ۱۰:۱۰:۴۰
فاتی: این بارسلونا جام می‌خواهد
فاتی: این بارسلونا جام می‌خواهد
مهاجم جوان بارسلونا بعد از پشت سرگذاشتن دوران آسیب دیدگی از آمادگی بالای خود خبر داد و تاکید کرد که او هم تیمی‌هایش بی‌صبرانه در انتظار کسب جام هستند.
ایسنا

به نقل از اسپورت، آنسو فاتی بعد از جدایی لیونل مسی پیراهن شماره ۱۰ او را بر تن کرد.
این مهاجم جوان بیشتر بازی‌های فصل قبل را به خاطر آسیب دیدگی از دست داد. او دوران آسیب دیدگی را پشت سر گذاشته و در دیدارهای اخیر بارسلونابه میدان رفته تا آمادگی بالای خود را نشان دهد.
او گفت: من هنوز ۱۰۰ درصد آماده نشده‌ام. کمی دیگر تمرین کنم آمادگی کامل خود را به دست می آورم. من روزهای سختی را تجربه کردم. وقتی یک بازیکن از آسیب دیدگی طولانی مدت و سخت برمی‌گردد ابتدا با نوعی ترس و احتیاط همراه است. من در دقایق ابتدایی چنین حسی داشتم اما خوشبختانه آن را کنترل کردم و اکنون بدون ترس بازی و تمرین می کنم.
فاتی درباره این سوال که آیا بعد از آسیب دیدگی های پیاپی به خداحافظی از فوتبال فکر کرده است، گفت: من می دانم که از کجا آمده ام. برای رسیدن به این جایگاه دست به هر کاری زدم و اصلا دوست ندارم که آن را از دست دهم. من سن و سال زیادی ندارم و آینده ای طولانی پیش روی من است و به همین خاطر هرگز به خداحافظی فکر نکرده ام و نخواهم کرد.
او درباره آمادگی تیمش برای فصل پیش رو گفت: ما تیم خوبی ساخته ایم و کاملا آماده رقابت در هر جامی هستیم. خریدهای جدید تیم را قوی‌تر از قبل کرده است. بازیکنان بسیار خوبی راهی تیم شده اند و قطعا به ما کمک خواهند کرد. این بارسلونا جام می خواهد. در سال های اخیر ناکام بوده ایم و تنها یک قهرمانی در جام حذفی داشته ایم. بارسلونا نباید چنین روزهای را تجربه کند و آماده ایم تا تیم را به روزهای اوج برگردانیم.
این مهاجم جوان در پایان گفت: بارسلونا اکنون خط حمله بسیار قوی‌ای دارد. رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی سخت شده است و این قطعا به سود بازیکنان خواهد بود. من به عنوان یک مهاجم آرام نخواهم نشست و سخت تمرین خواهم کرد تا به ترکیب اصلی برسم. در بارسلونا جایگاه هیچ بازیکنی تضمینی نیست و باید برای رسیدن به ترکیب اصلی سخت تلاش و تمرین کرد.

 

 

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما