ورزشی
صداوسیما
۱۴۰۲/۰۲/۱۴ ۱۵:۳۱:۲۱
هفته ۲۸ لیگ برتر فوتبال؛ استقلال و سپاهان درپی امتیاز‌های نفتی
هفته ۲۸ لیگ برتر فوتبال؛ استقلال و سپاهان درپی امتیاز‌های نفتی
رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در هفته بیست و هشتم جمعه ۱۵ اردیبهشت با ۵ دیدار آغاز می‌شود و ۳ دیدار باقیمانده از این هفته شنبه ۱۶ اردیبهشت برگزار خواهد شد.
صداوسیما

در دیدار‌های روز جمعه تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فوتبال صنعت نفت می‌رود. استقلالی‌ها در هفته بیست و هفتم؛ بازی بزرگ لیگ در مقابل پرسپولیس را واگذار کردند تا برای قهرمانی چشمشان به نتایج پرسپولیس و سپاهان در ۳ هفته پایانی باشد.
صنعت نفت در بازی هفته گذشته ۴ بار دروازه تیم فوتبال نساجی را باز کرد تا برای بقا شرایطش مناسب‌تر شود، اما باز هم از گزینه‌های سقوط به دسته پایین‌تر است. صنعت نفت با عبدالله ویسی در همه دیدار‌های باقیمانده با تمام توان برای بقا می‌جنگند و این کار را برای آبی‌های پایتخت سخت‌تر خواهد کرد.شاگردان ساپینتو می‌دانند که بازی در برابر تیم‌هایی که نامزد سقوط هستند به اندازه بازی مقابل تیم‌های مدعی سخت و دشوار است، اما آبی‌ها حق اشتباه ندارند و باید با کسب ۳ امتیاز این بازی چشم به لغزش پرسپولیس و سپاهان داشته باشند.شاید پیروزی این تیم در جام حذفی برابر پارس جنوبی کمی روحیه این تیم را بعد از دربی بالا برده باشد، اما برزیلی‌های ایران هم با پشتوانه ۴ گل در ورزشگاه آزادی به میدان می‌روند.
این دیدار ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.
در دومین دیدار مهم از هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باز هم پای خوزستان در میان است و نفت مسجد سلیمان دیگر گزینه سقوط به دسته پایین‌تر در خانه میزبان تیم سپاهان است و با وجود شانس کم این تیم برای بقا در لیگ برتر شاید ۳ فینال پیش روی آن‌ها باشد که یکی از این فینال‌ها در مقابل سپاهانی است که نمی‌خواهد قهرمانی را به پرسپولیس واگذار کند و برای ۳ امتیاز به میدان می‌رود و در انتظار لغزش پرسپولیس برابر پیکان با توپ پُر به میدان می‌آید.دیدار دو تیم در ورزشگاه بهنام محمودی مسجد سلیمان از ساعت ۱۸ آغاز می‌شود. تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان هر کدام به ترتیب با دو و یک امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس در رده‌های سوم و دوم جدول قرار دارند و فقط در صورتی می‌توانند به قهرمانی فکر کنند که ضمن موفقیت در ۳ دیدار باقیمانده باید چشم به نتایج سرخپوشان تهرانی بدوزند.

۳ دیدار دیگر از روز اول هفته بیست و هشتم به شرح زیر است:

ذوب‌آهن اصفهان - فولاد خوزستان، ساعت ۱۸، ورزشگاه فولادشهر

ملوان بندر انزلی - مس رفسنجان، ساعت ۱۸، ورزشگاه تختی بندر انزلی

مس کرمان - تراکتور تبریز، ساعت ۱۸، ورزشگاه شهیدباهنر کرمان

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما