ورزشی
مهر
۱۴۰۱/۰۲/۱۰ ۱۱:۲۰:۲۸
برپایی اردوی مشترک فرنگی‌کاران نوجوان ایران و مجارستان
برپایی اردوی مشترک فرنگی‌کاران نوجوان ایران و مجارستان
سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان گفت: دومین اردوی این تیم بزودی به صورت مشترک با تیم مجارستان در تهران برگزار خواهد شد.
مهر

 

محسن سوریان سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان پس از پایان اردوی اول این تیم در سیرجان و بازگشت فرنگی‌کاران به تهران گفت: دومین اردوی تیم نوجوانان احتمالاً به صورت مشترک با تیم ملی مجارستان در تهران برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه شاگردانش در دو تورنمنت داخلی و خارجی محک خواهند خورد، تصریح کرد: حضور در جام رحیم علی آبادی و تورنمنت ترکیه در برنامه‌های ماست. بعضی نفرات‌ ما در تورنمنت خارجی و برخی در جام داخلی محک خواهند خورد. تورنمنت جام پیروزی ترکیه با حضور چند کشور مدعی برگزار خواهد شد و به همین دلیل سطح بالایی خواهد داشت.
سوریان در خصوص کشتی گیران و تیم‌های شرکت کننده در جام رحیم علی آبادی گفت: در این مسابقات در هر وزن ۸ نفر به رقابت خواهند پرداخت، ضمن اینکه حضور تیم‌های مجارستان، ارمنستان و آذربایجان نیز قطعی شده است.
دارنده مدال طلای کشتی فرنگی امیدهای جهان در خصوص زمان برگزاری این دو تورنمنت گفت: تورنمنت جام پیروزی ترکیه روزهای ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و جام رحیم علی آبادی نیز طی روزهای ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان سرخس استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: نفرات برتر این دو تورنمنت (جام رحیم علی آبادی و تورنمنت ترکیه) به اردوی های بعدی تیم ملی جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و مسابقات قهرمانی جهان دعوت خواهند شد.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما