ورزشی
ورزش سه
۱۴۰۱/۰۹/۲۰ ۰۰:۰۰:۵۵
قهرمان جام 2026 پیشاپیش مشخص شد
قهرمان جام 2026 پیشاپیش مشخص شد
وینیسیوس جونیور، ستاره تیم ملی برزیل، بعد از حذف سلسائو مقابل کرواسی در جام جهانی با انتشار پستی احساسی در اینستاگرم از غم و اندوه شدید خود بابت این باخت گفت.
ورزش سه

وینیسیوس برزیلی بعد از بازگشت سلسائو به کشورش پستی احساسی در اینستاگرام منتشر کرد و از شدت اندوه خود بابت شکست دراماتیک در مقابل کرواسی در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر گفت.
وینیسیوس می‌گوید از دیشب تا حالا نمی‌تواند گریه کردن را متوقف کرده و اشک‌هایش را پاک کند. نیمار، دیگر ستاره سلسائو، هم ساعاتی پیش پست مشابهی در اینستاگرام خود منتشر کرد.
اما ستاره برزیلی رئال مادرید در عین ابراز غم و اندوه در پست اینستاگرامی خود به هواداران قول داد که برزیلی‌ها به ناامیدی نه خواهند گفت و موفقیت در جام جهانی 2026 را از همین حالا هدف گرفته و در دسترس می‌بینند.

وینسیسوس نوشت:" در زمین گریه کردم، در رختکن گریه کردم. در هواپیما گریه کردم. وقتی به خانه رسیدم گریه کردم و هر وقت به آن فکر می‌کنم گریه‌ام می‌گیرد. بدون تردید دیشب بدترین روز زندگی‌ام بود. واقعا غمگینم. این متن را بارها نوشته و پاک کردم. زبان در توصیف ناراحتی‌ام قاصر است ولی این اشک‌ها می‌ماند.
لبخند دیگر بر صورتم نیست و بازگشتش به زمان احتیاج دارد. من عاشق فوتبالم و این عشق به من امکان می‌دهد برزیل را به اوج، به جایی که استحقاقش را دارد برسانم. ما پرقدرت‌تر از همیشه ادامه می‌دهیم. از برزیلی‌ها عذرخواهی می‌کنم. ما در لحظه خیلی مهمی شکست خوردیم و برزیلی‌ها را ناامید کردیم. متاسفم. از همه شما به خاطر حمایت‌ها و حمایت‌هایتان متشکرم. برزیل در 2026 شمشین جام را به دست خواهد آورد. این را یادداشت کنید".

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما