ورزشی
مهر
۱۴۰۰/۱۱/۰۳ ۱۰:۵۸:۵۰
تمجید قهرمان کشتی فرنگی جهان از قاسم رضایی
تمجید قهرمان کشتی فرنگی جهان از قاسم رضایی
یکی از فرنگی‌کاران پرافتخار کشتی کشورمان از قاسم رضایی به عنوان الگوی خود یاد کرد که همواره در کنار کشتی‌گیران همشهری خود است.
مهر

محمدهادی ساروی یکی از ملی پوشان کشتی فرنگی ایران در بازی‌های المپیک و رقابت‌های جهانی بود که سال ۲۰۲۱ را با افتخارات بزرگی پشت سر گذاشت. او در بازی‌های المپیک توکیو موفق به کسب مدال برنز شد و کمی بعد در رقابت‌های جهانی نروژ به مدال طلا رسید.
این فرنگی‌کار ملی پوش اهل شهر آمل است و همواره در اظهارات خود از قاسم رضایی دیگر قهرمان ملی کشتی کشورمان و همشهری خود به عنوان الگو یاد می‌کند. محمدهادی ساروی در همین خصوص در یک گفتگوی تلویزیونی از قاسم رضایی به عنوان یک قهرمان بزرگ نام برد و گفت: «افتخاری بزرگ است که جا پای او بگذاریم. خیلی مدیون او هستم چراکه داشته‌هایش را در اختیار ما قرار داد. معمولاً بیشتر قهرمانان بعد از اتمام دوره قهرمانی‌شان دنبال زندگی و کار شخصی خودشان می‌روند، اما او همیشه برای ما و دیگر کشتی گیران شهرش وقت می‌گذارد و در باشگاه نیز حضور پیدا می‌کند. باید از او تشکر کرد چون کارش واقعاً قابل ستایش است.»
افتخارات محمدهادی ساروی در سال ۲۰۲۱ باعث شد تا مسئولان کشتی آمریکا علاوه بر دعوت از آزادکاران ایران برای حضور در مصاف دوستانه در این کشور از او هم به عنوان یکی از فرنگی‌کاران عنواندار ایران در این سفر دعوت بعمل آورند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما