ورزشی
ورزش سه
۱۴۰۱/۰۶/۳۱ ۰۰:۰۰:۳۲
زمان برگزاری دربی ۹۹ مشخص شد
زمان برگزاری دربی ۹۹ مشخص شد
رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی ۶ هفته خود را سپری کرده که هم‌اکنون به دلیل برگزاری نخستین اردوی تیم ملی با سرمربیگری کارلوس کی‌روش دچار وقفه شده و قرار است پس از ۶ هفته دیگر نیز آخرین اردو قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار شود که در این بین، دیدار حساس استقلال و پرسپولیس نیز طبق برنامه باید انجام بگیرد.
ورزش سه

در زمان سرمربیگری دراگان اسکوچیچ در تیم ملی قرار بود ۱۰ روز قبل از نخستین مسابقه ایران در جام جهانی قطر و در تاریخ بیستم آبان‌ماه لیگ برتر تعطیل شود و بازیکنان به اردو بروند، اما حالا طبق برنامه کارلوس کی‌روش، لیگ برتر نهایتا تا روز سیزدهم آبان‌ماه باید در جریان باشد که در همین مدت باقی مانده نیز ۶ هفته انجام ازجمله شهرآورد ۹۹ پایتخت انجام خواهد شد.
در شرایطی که سازمان لیگ دیروز فقط برنامه زمان‌بندی هفته‌های هفتم و هشتم لیگ برتر را اعلام کرد، اکنون سهیل مهدی مسؤول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد تا قبل از آخرین اردوی تیم ملی در جام جهانی، ۶ هفته دیگر برگزار خواهد شد و پس از انجام دیدارهای هفته دوازدهم، بازی‌ها تعطیل می‌شود.
بنابر اعلام مسؤول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ، بازی استقلال و پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر، روز سیزدهم آبان‌ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد و پس از آن، بازیکنان ملی‌پوش داخلی به اردو می‌روند.
طبق اعلام این مقام مسؤول در سازمان لیگ، کارلوس کی‌روش تا این لحظه با انجام بازی‌ها تا روز سیزدهم آبان‌ماه موافقت کرده و تا آن زمان، سازمان لیگ اجازه دارد ۶ هفته دیگر از لیگ برتر را برگزار کند.
بنابر این، در صورتی که تغییری در برنامه آماده‌سازی تیم ملی ایران قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ به وجود نیاید و کی‌روش بازی تدارکاتی خارج از برنامه قبلی در نظر نگیرد، دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر ازجمله بازی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در دربی ۹۹، روز سیزدهم آبان‌ماه انجام خواهد شد.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما