ورزشی
مهر
۱۴۰۰/۰۶/۲۰ ۱۳:۰۱:۲۲
ضعف‌هايي که تيم ملي برابر عراق داشت
ضعف‌هايي که تيم ملي برابر عراق داشت
کارشناس فوتبال و بازيکن پيشين تيم ملي ايران با بيان اين که اين تيم حريفي را شکست داد که نمايش بسيار ضعيفي داشت گفت: تيم ملي ضعف هايي دارد که بايد براي آينده برطرف شود.
مهر

محسن گروسي در خصوص پيروزي سه بر صفر تيم ملي ايران برابر عراق گفت: نتيجه خوبي مقابل عراق به دست آورديم و منکر اين نمي شويم که برد دلچسبي سهم ايران شد اما هنوز تيم ملي ما کار دارد و بايد با تمرينات و اردوهاي بيشتر به هماهنگي کامل دست پيدا کند.
وي تاکيد کرد: در فاز تهاجمي عالي بوديم و توانستيم سه گل وارد دروازه حريف کنيم اما متاسفانه در فاز دفاعي هنوز دچار اشتباهاتي مي شويم که اميدوارم هر چه زودتر اين نقاط ضعف برطرف شده تا تيم بتواند روند پيروزي هايش را ادامه دهد.
گروسي در ادامه گفت: گلي که از عراق دريافت کرديم اگرچه آفسايد اعلام شد اما مدافعان ما بايد هوشيارتر باشند کادر فني بايد تمرينات ويژه اي را براي خط دفاع برنامه ريزي کند تا بتوانيم در بازي هاي آينده همچنان دروازه مان بسته بماند.
وي تاکيد کرد: هنوز بازي هاي سختي در پيش داريم و شايد مهمترين آن ديدار برابر کره جنوبي باشد، بنابراين لازم است در تمام خطوط نقاط ضعف ها برطرف شده تا بتوانيم به جام جهاني صعود کنيم.
مهاجم سابق تيم ملي در خصوص انتقاداتي که هنوز از اسکوچيچ مي شود، گفت: تا اينجاي کار سرمربي تيم ملي نتايج خوبي گرفته البته انتقادات بايد سازنده باشد. درست است خيلي ها اعتقاد دارند اسکوچيچ در حد و اندازه هاي تيم ملي ايران نيست اما در حال حاضر او با نتايجي که به دست آورده عملکرد خوبي به نمايش گذاشته است.
وي در پاسخ به اين سوال که خيلي ها اعتقاد دارند دو پيروزي ايران برابر سوريه و عراق به خاطر حضور بازيکنان باتجربه و ميدان ديده است، گفت: در اينکه بازيکنان باتجربه اي داريم شکي نيست، لژيونرهاي ما از تجربيات شان استفاده کرده و باعث پيروزي تيم ملي شدند اما بايد قبول کنيم اسکوچيچ هم در اين پيروزي نقش داشته اگرچه تيم ملي کشورمان بدون بازي هاي تدارکاتي پا به اين تورنمنت حساس گذاشت اما نمي توان از نقش اسکوچيچ در موفقيت تيم ملي به راحتي گذشت.
گروسي در مورد عملکرد تيم ملي عراق هم گفت: هرگز چنين نتيجه اي را کسي پيش بيني نمي کرد عراقي ها هميشه مقابل ما خوب ظاهر مي شدند اما اين بار عملکرد بسيار ضعيفي داشتند. گل دقيقه سه تا حدودي شرايط را براي آنها سخت کرد. شايد اگر گل عراقي ها آفسايد اعلام نمي شد وضعيت تا پايان بازي به گونه اي ديگر رقم مي خورد. اما با زدن گل دوم کاملا شيرازه تيم عراق از هم پاشيد و توانستيم يک بار ديگر گل زده و اين نتيجه خوب را رقم بزنيم.
گروسي در پايان و در پاسخ به اين پرسش که آيا مي توانيم به راحتي به جام جهاني صعود کنيم، گفت: براي اينکه بخواهيم در اين باره صحبت کنيم خيلي زود است بازي هاي زيادي باقي مانده و هنوز هيچ چيز مشخص نيست يک اشتباه مي تواند ما را از جام جهاني دور کند بنابراين لازم است بازي به بازي پيش برويم و با عملکردي مناسب و حمايت فدراسيون نمايش قابل قبولي داشته باشيم تا بتوانيم يک بار ديگر تيم ملي کشورمان را در جام جهاني ببينيم.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما