فرهنگی
روزیاتو
۱۴۰۱/۰۸/۱۰ ۱۹:۵۰:۴۸
سرنوشت پرماجرای بازیگران یک فیلم تحسین شده!
سرنوشت پرماجرای بازیگران یک فیلم تحسین شده!
جینا دیویس، بازیگر فیلم سینمایی مشهور «تلما و لوییز» (Thelma and Louise) به تازگی در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا کرده است. او در این برنامه فاش کرد که در اتفاقی غافلگیرکننده متوجه شد به اختلال نقص توجه مبتلا است و در جوانی از کمبود اعتماد به نفس رنج می برد.
روزیاتو

دیویس ۶۶ ساله گفت که تا پیش از تشخیص این اختلال در او، خود احساس می کرد مشکلی دارد: «من رفتم پیش روان درمانگر و جلسه ی دوم او به من گفت: “تا حالا کسی گفته اختلال نقص توجه داری؟”»
«بیشتر عمرم به شدت احساس خجالت می کردم. فکر می کردم یک مشکلی دارم چون خیلی کارها را نمی توانستم تمام یا شروع کنم.»
فیلم «تلما و لوییز» نام جینا دیویس را به همراه ستاره های دیگر آن همچون برد پیت بر سر زبان ها انداخت.
اما برای بعضی از ستاره های این فیلم زندگی همیشه ساده نبوده و آن ها در کانون انواع رسوایی ها، جنجال ها و تراژدی ها قرار داشته اند.

سوزان ساراندون، بازیگر نقش «لوییز»
سوزان ساراندون، بازیگر نقش لوییز، پیشخدمتی که زبان تند و تیزی داشت، به خاطر اظهارنظری در رابطه با فاشیسم به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.
این بازیگر صریح اللهجه بعد از اظهارنظرش درباره ی مراسم تشییع یک مأمور اداره ی پلیس نیویورک، مجبور به عذرخواهی شد.
ژانویه سال میلادی جاری، بعد از گزارش وقوع یک حادثه ی خانگی به اداره ی پلیس نیویورک، دو مأمور پلیس به نام های جیسون ریورا و ویلبرت مورا عازم محل حادثه شدند اما در آنجا از سوی یک مرد هدف شلیک گلوله قرار گرفتند و جان خود را از دست دادند.
ساراندون تصویری از یک توییت را در استوری اینستاگرام خود بازنشر کرد که در آن مراسم تشییع جیسون ریورا به فاشیسم تشبیه شده بود. در این توییت که با عکسی از حضور مأموران پلیس در مراسم تشییع همکار خود همراه بود، نوشته شده بود: «به بچه هایم می گویم که فاشیسم این شکلی است.»
ساراندون خود نیز در بالای این تصویر نوشت: «اگر آن روز احتیاجی به این همه مأمور برای رسیدگی به جرایم نبود، معنی اش این نیست که روزهای دیگر هم همینطور است؟»
در حالی که برخی مردم آمریکا خواستار قطع بودجه پلیس شده اند و ساراندون ۷۶ ساله نیز از منتقدان رفتارهای خشونت آمیز پلیس این کشور بوده، او اما به دلیل این اظهارنظر از سوی کاربران مورد انتقاد قرار گرفت و دست آخر مجبور به عذرخواهی شد.

برد پیت، بازیگر نقش «جی دی»
زندگی برای برد پیت، بازیگر نقش جی دی که یک خانه به دوش کابوی بود، با فراز و نشیب های زیادی همراه بوده است.
او و جنیفر آنیستون، بعد از ازدواج در سال ۲۰۰۰ به یکی از زوج های مشهور هالیوود بدل شدند اما ۵ سال بعد به دنبال خیانت برد پیت به آنیستون به واسطه ی رابطه ی عاشقانه اش با آنجلینا جولی، زندگی مشترک آن ها به پایان رسید.
در سال ۲۰۱۱، برد پیت در مصاحبه ای گفت که تمام دهه ی ۹۰ میلادی را نشسته روی کاناپه، با یک جوینت (سیگار پیچیده شده از ماریجوانا یا ترکیب تنباکو و حشیش) در دست و با احساس بیچارگی سپری کرد. او در ادامه گفته بود که فکر می کند ازدواجش به این موضوع مربوط بود و آن زمان سعی داشت وانمود کند ازدواجش چیزی بود که درواقع نبود.
برد پیت اما بعدها از این صحبت های خود عقب نشینی کرد و گفت جنیفر آنیستون زنی مهربان، با محبت و شوخ بود و این خود او بود که از شور و حال در آمده بود، نه آنیستون.
۵ سال بعد، داستان عشق برد پیت و آنجلینا جولی نیز به شکلی پرماجرا به پایان رسید.
آنجلینا جولی دادخواست طلاق داد و برد پیت را به بدرفتاری با او و دو تا از شش فرزندشان متهم کرد.
چندی قبل، جولی ادعاهای بیشتری درباره ی حادثه ای که مدعی بود در سال ۲۰۱۶ در هواپیما رخ داده بود مطرح کرد. جولی گفت که برد پیت سر او را با خشونت کشید و وقتی دو تا از فرزندان شان سعی کردند از مادر خود دفاع کنند، گلوی یکی از آن ها را فشار داد و به صورت دیگری ضربه زد.
برد پیت ۵۸ ساله این ادعاها را قویاً رد کرده است.
این زوج یک دعوای حقوقی هم با یکدیگر بر سر کارخانه ی شراب سازی شان در فرانسه به دنبال اقدام جولی به فروش سهم خود دارند. آن ها مالکیت این کارخانه را به طور مشترک داشتند. برد پیت مدعی است جولی به عمد و با هدف آسیب زدن به او اقدام به فروش سهم خود کرده است.

مایکل مدسن، بازیگر نقش «جیمی لناکس»
مایکل مدسن نقش شریک عاطفی لوییز، موزیسینی به نام جیمی لناکس را برعهده داشت که با دادن پول به تلما و لوییز که فراری شده بودند، به آن ها کمک کرد.
مایکل مدسن ژانویه ی امسال عزادار پسر جوانش هادسون شد. تصور می شود او در هاوایی جان خود را گرفته است.
این پسر ۲۶ ساله که کوئنتین تارانتیو پدرخوانده ی او بود، در ارتش آمریکا به عنوان سرباز خدمت می کرد.
مدسن می گوید پسرش در آخرین پیامش به او گفته بود «دوستت دارم بابا» و هیچ نشانه ای از افسردگی در او دیده نشده بود.
مایکل مدسن خواستار تحقیق درباره ی مرگ پسرش شده و می گوید نگران است که نیاز هادسون به روان درمانی از سوی هم‌خدمتی هایش مورد تمسخر قرار گرفته و همین امر مانع کمک گرفتن او شده باشد.
در اتفاقی عجیب، یک ماه پس از مرگ پسرش، مایکل مدسن در خانه ای مجلل در شهر ملیبوی آمریکا به دلیل ورود غیرقانونی به آنجا دستگیر شد.
طبق گزارشات، نگهبانان در تماسی به صاحب خانه خبر داده بودند کسی سعی کرده بود بی اجازه وارد آنجا شود. وقتی صاحب خانه به آنجا رسیده بود، مدسن ۶۴ ساله را در ایوان خانه پیدا کرده بود.

هاروی کیتل، بازیگر نقش «هال اسلوکامب»

هاروی کیتل نقش کاراگاهی را داشت که به دنبال تلما و لوییز بود.
کیتل ۸۳ ساله یکی از پرماجراترین جدایی ها در میان سلبریتی های هالیوودی را داشت، از جمله یک دعوای حقوقی طولانی بر سر حضانت دخترش، استلا.
کیتل و لورین براکو که هرگز به طور رسمی با یکدیگر ازدواج نکردند، در سال ۱۹۸۲ با یکدیگر آشنا شدند و ۱۱ سال باهم زندگی کردند.
آن ها بعد از جدایی، اتهامات زننده ای را علیه یکدیگر مطرح کردند. کیتل مدعی شد که براکو با مرد دیگری در رابطه بود و براکو نیز کیتل را به بدرفتاری متهم کرد.
هاروی کیتل بعدها در سال ۲۰۰۱ با یک بازیگر کانادایی به نام دافنه کستنر ازدواج کرد. آن ها در یک مهمانی به میزبانی رابرت دنیرو با یکدیگر آشنا شده بودند.
در سال ۲۰۱۵، کیتل سعی کرد از یک شرکت تجاری به خاطر فسخ قراردادش با او برای بازی در آگهی های تبلیغاتی، شکایت کند.
به ادعای کیتل، قرار بود بابت این قرارداد ۱/۵ میلیون دلار به او پرداخت شود، اما کوین اسپیسی را جایگزینش کردند.
کیتل در نهایت این دعوای قانونی را باخت.

کریستوفر مک دونالد، بازیگر نقش «داریل»
کریستوفر مک دونالد نقش همسر کنترلگر تلما را برعهده داشت.
او پس از کوبیدن ماشین پورشه اش به کنتور گازی که در کنار یک جاده نصب شده بود، در سال ۲۰۱۹ به خاطر رانندگی در حالت مستی مجرم شناخته شد.
مک دونالد ۶۷ ساله به ۳۵ ساعت انجام خدمات عمومی محکوم شد و ۳ سال تحت نظر قرار داشت. او یک روز را هم در زندان سپری کرد.
بعدها تصاویری هم از او در حال نوشیدن آبجو در کالیفرنیا ساعاتی پیش از دستگیری اش منتشر شد.
بعداً معلوم شد او یک بار هم در سال ۲۰۱۳ به خاطر رانندگی در حالت مستی دستگیر شده بود.

جیسون بی، بازیگر نقش «مأمور پلیس»

جیسون بی همان مأمور پلیسی بود که بعد از آنکه خودروی تلما و لوییز را به خاطر سرعت غیر مجاز متوقف کرد، آن ها او را در صندوق عقب خودروی خودش زندانی کردند.
جیسون بی ۵ سال قبل در زمان بازی در سریال پلیسی «شیکاگو پی. دی.» (Chicago P.D) درگیر یک رسوایی آزار کلامی شد.
او که به داشتن رفتار پرخاشگرانه با همکاران خود و آزار کلامی متهم شده بود، به خاطر رفتار نامناسبی که سر صحنه ی این سریال داشت عذرخواهی کرد.
بعد از مطرح شدن ادعاهایی درباره ی زبان پرخاشگر و جنسی جیسون بی و رفتارهای ارعاب آور او، شبکه ی NBC اقدام به تحقیق در اینباره کرد.
سوفیا بوش، همبازی جیسون بی اظهار کرد که به دلیل رفتارهای او از این پروژه کنار کشید.
جیسون بی قبلاً عضو کلیسای بدنام ساینتولوژی بود، اما در سال ۲۰۰۷ از این فرقه کناره گیری کرد و از آن زمان منتقد جدی آن بوده است.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما