سیاسی
خبرآنلاین
۱۴۰۱/۰۱/۰۵ ۱۳:۵۹:۵۰
سردار پاکپور: هر تهدید امنیتی مرزها با واکنش قاطع ما روبرو می‌شود
سردار پاکپور: هر تهدید امنیتی مرزها با واکنش قاطع ما روبرو می‌شود
سردار محمد پاکپور گفت:‌ امنیت مطلوبی در مرزهای غربی کشور استقرار دارد و حافظان امنیت ملت ایران برای تحکیم و تداوم این امنیت از بذل جان و هر ایثار و گذشتی دریغ ندارند.
خبرآنلاین

سردار  محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در نخستین مرحله از بازدیدهای  سال ۱۴۰۱در مناطق عملیاتی تحت کنترل قرارگاه نجف اشرف حضور یافت و ضمن تجدید دیدار با پاسداران حافظ امنیت در این مناطق و تبریک سال نو، از مجاهدت شبانه روزی آنان برای تأمین آسایش، آرامش و امنیت مردم تقدیر کرد.

سردار پاکپور با اشاره به بیداری و آمادگی حافظان امنیت ایران اسلامی برای مقابله با هرگونه تهدید دشمنان خاطرنشان کرد: امنیت مطلوبی در مرزهای غربی کشور استقرار دارد و حافظان امنیت ملت ایران برای تحکیم و  تداوم این امنیت از بذل جان و هر ایثار و گذشتی دریغ ندارند. هر تهدیدی که امنیت مرزهای ما را به مخاطره بیاندازد بی تردید در شعاع واکنش قاطع ما قرار دارد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه هر نقطه از مرزهای غربی کشور یادآور فرازی از رشادت و ایثار رزمندگان اسلام است، افزود: حضور و صیانت از مرزها در این مناطق  که آکنده از عطر شهدای گلگون کفن دفاع مقدس است، یک توفیق و افتخار ویژه است.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما