ورزشی
ورزش سه
۱۴۰۰/۰۴/۲۹ ۱۰:۲۵:۱۷
رئال‌مادرید این ستاره را می‌خواهد
رئال‌مادرید این ستاره را می‌خواهد
وب سایت معتبر گل هرگونه علاقه رئال مادرید به فروش وینیسیوس جونیور به منچستریونایتد را تکذیب کرد.
ورزش سه

وینگر برزیلی یکی از بازیکنان مورد علاقه رئیس باشگاه رئال مادرید یعنی فلورنتینو پرز محسوب می شود. همچنین به نظر می رسد که کادر فنی باشگاه رئال مادرید نیز کاملاً به وینیسیوس جونیور اعتماد دارند. در واقع به نظر می رسد که کارلو آنچلوتی برای رقابت های فصل آینده حساب ویژه ای روی این ستاره برزیلی باز کرده است.

اما روز گذشته نشریه میرر انگلیس در گزارشی مدعی شد که رئال مادرید در جریان مذاکرات برای فروش رافائل واران به منچستر یونایتد، وینیسیوس جونیور را هم به این باشگاه انگلیسی پیشنهاد داده است؛ موضوعی که حالا وبسایت گل به شکل جدی آن را رد کرده و مدعی شده که لوس بلانکوس هیچ برنامه ای برای فروش وینیسیوس ندارد و همانطور که گفته شد برای رقابت های فصل 22-2021 روی این بازیکن حساب ویژه ای باز می کند.
سایت گل در ادامه گزارش خود پیرامون این موضوع تاکید کرده تنها مذاکراتی که در حال حاضر بین رئال مادرید و منچستر یونایتد در جریان است، به رافائل واران اختصاص دارد که به نظر می‌رسد بعد از 10 فصل حضور در جمع کهکشانی‌ها در آستانه ترک این تیم قرار دارد و گزارش‌ها حاکی از آن است که طی روزهای آینده انتقال مدافع فرانسوی به اولدترافورد نهایی و رسمی خواهد شد.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما