بین الملل
باشگاه خبرنگاران جوان
۱۴۰۱/۰۶/۰۲ ۰۸:۵۲:۰۲
تیراندازی خونین در سانفرانسیسکوی آمریکا
تیراندازی خونین در سانفرانسیسکوی آمریکا
تیراندازی در سانفرانسیسکو یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت.
باشگاه خبرنگاران جوان

در پی وقوع حادثه تیراندازی مرگبار در سانفرانسیسکو، مقامات پلیس امیدوارند با کمک مردم بتوانند افرادی را که در این حادثه دخیل بودند، دستگیر کنند. این حادثه در روز‌های پایانی هفته گذشته در منطقه «میشن» و حوالی ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد رخ داد. در این حادثه، یک نفر جان باخت و دو نفر زخمی شدند.

پلیس سانفرانسیسکو در حال بررسی حادثه تیراندازی منجر به قتل در منطقه «میشن» این شهر است. خبرنگار ما با شاهدانی گفتگو کرده است که اعلام کردند قربانی این حادثه، در میانه یک جر و بحث خشونت آمیز گیر افتاده بود.

ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد یکشنبه، در پی وقوع یک حادثه تیراندازی، پلیس سان فرانسیسکو به منطقه میشن اعزام شد. ماموران تحقیق پلیس در این باره اعلام کردند در این حادثه سه نفر زخمی شدند، که یک تن از آن‌ها جان باخت. تا کنون، هیچ خبری در خصوص هویت عامل یا عاملان تیراندازی منتشر نشده است.

گَوین مکیچرن از اداره پلیس سانفرانسیسکو گفت: به نظر می‌رسد چندین مظنون در جریان این حادثه حضور داشتند. ما هنوز در تلاش هستیم تا این اطلاعات را به دست بیاوریم.

رویداد‌های منتهی به این حادثه تیراندازی، در دست کم یک دوربین نظارتی ضبط شده است. صاحبان کسب و کار‌ها در این منطقه می‌گویند این تقاطع، منطقه مورد مناقشه میان دار و دسته‌های خلافکار است. به همین علت بود که صاحبان این کسب و کارها، نمی‌خواستند تصاویر ویدیویی که سر درِ فروشگاه‌های آن‌ها را مشخص می‌کند، در تلویزیون نمایش داده شود. اما ما توانستیم آن تصاویر ویدیویی را ببینیم، که در آن‌ها دیده می‌شود درگیری در یک گوشه از این چهارراه آغاز می‌شود.

سه یا چهار مرد جوان، مردی را به زمین می‌زنند و شروع به زدن مشت و لگد به او می‌کنند. آن‌ها سپس می‌گریزند و تقریباً ۳۰ ثانیه بعد، شخصی ۳ بار شلیک می‌کند. شاهدان می‌گویند فردی که در جریان این حادثه کشته شد، راننده این خودروی وانت بود و در حال جمع آوری بطری‌های رستوران‌ها در منطقه بود تا آن‌ها را بازیافت کند. یک شاهد گفت این فرد، از خیابان عبور کرد و به محض این که مقابل یک رستوران رسید، تیراندازی آغاز شد.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما