ورزشی
خبر ورزشی
۱۴۰۰/۱۱/۲۳ ۱۲:۳۷:۳۵
باید صحبت‌های مربی استقلال را بشنویم
باید صحبت‌های مربی استقلال را بشنویم
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال رابطه مدیرعامل و سرمربی این تیم را مثال زدنی خواند و در عین حال گفت که هواداران نگران مشکل ثبت قراردادها نباشند.
خبر ورزشی

محمد مومنی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: شاید عده‌ای نظراتی داشته باشند ولی استقلال می‌خواهد از اعتماد به نفسی که گرفته و از موقعیتی که دارد، استفاده کند و جایش را به تیم دیگری ندهد. شاید برخی‌ انتقادهایی را مطرح کنند که باید گفت همه چیز در یک لحظه اتفاق نمی‌افتد و خواسته‌ها به یکباره برآورده نمی‌شود. فرهاد مجیدی روشی را اتخاذ کرده و ایده‌ای در ذهنش دارد که همه پشت او قرار داریم. سرمربی تیم به چیزهایی که استقلال می‌خواهد واقف بوده و در این زمینه صاحب نظر است، چرا که اندیشه او باعث شده استقلال امتیازهای لازم را کسب کند.
وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد برخلاف سال‌های اخیر اختلاف آنچنانی بین مدیریت با کادرفنی و بازیکنان دیده نمی‌شود، گفت: همه در یک مسیر قدم برمی‌داریم و سعی می‌کنیم طوری رفتار کنیم که هواداران خوشحال شوند. داخل خودمان مشکلی نداریم و به وحدت رویه رسیده‌ایم تا در باشگاه یک صدایی وجود داشته باشد.
عضو هیئت مدیره استقلال در رابطه با عدم ثبت قرارداد بازیکنان جدید به دلیل بدهی‌های باشگاه یادآور شد: این مشکلات با گفت‌وگو حل می‌شود و چیزی نیست که ذهن علاقه‌مندان را مشغول کند. هر کاری پروسه اداری و نیاز به گفت‌وگوی سازنده دارد و هواداران نگران نباشند.
مومنی در خصوص انتقاد فرهاد مجیدی از اسکوچیچ به خاطر بازی نکردن سیاوش یزدانی یا دعوت نشدن بازیکنان استقلال به تیم ملی گفت: من صحبتی انجام دادم و گفتم مجیدی در این زمینه تند صحبت کرده ولی دلیل بر بی‌احترامی به سرمربی تیم ملی نبوده است. متأسفانه صحبت‌هایم طور دیگری عنوان شد. مجیدی سرمربی استقلال است و به او حق می‌دهیم از بازیکن تیمش دفاع کند، از آن طرف به اسکوچیچ هم حق می‌دهیم از اندیشه‌هایش دفاع کند. وقتی بازیکنی در پستی بازی می‌کند که غیرتخصصی است و بازیکن دیگری که در این پست بهترین است به بازی گرفته نمی‌شود، شبهه‌برانگیز می‌شود و اسکوچیچ باید بیشتر فکر کند. موقعیتی که استقلال امروز بدست آورده مرهون تلاش کادرفنی و بازیکنانش است. رهبر خط دفاعی استقلال کسی نیست جز سیاوش یزدانی. او طوری در زمین مدیریت کرده که استقلال به صدر جدول رسیده است. از این موضوع نمی‌توان چشم‌پوشی کرد. بازیکنان سعی می‌کنند در تیم باشگاهی بهترین باشند تا در تیم ملی بازی کنند.
وی در پاسخ به این سؤال که استقلال بازیکن خروجی دیگری خواهد داشت یا نه، خاطرنشان کرد: این مسئله به نظر سرمربی تیم بازمی‌گردد.
عضو هیئت مدیره استقلال در واکنش به انتقاد مجیدی و بازیکنان از شرایط تیم پس از بازی با پیکان که به نظر می‌رسید به نداشتن زمین و عدم پرداختی‌ها بازمی‌گردد، گفت: با توجه به کوچ برخی تیم‌های شهرستانی به تهران و گرفتن زمین‌ها با هزینه‌های هنگفت که جای بررسی دارد، سرمربی حق دارد که نگران وضعیت زمین تمرین تیمش باشد. زمینی در تهران نیست که بخواهیم در اختیار بگیریم. در مورد پرداختی‌ها نیز یکسری از مطالبات قبل از بازی با پیکان پرداخت شد. سرمربی باید مشکلات و معضلات را بیان کند اما همانطور که ما سعی می‌کنیم بازیکنان آرامش داشته باشند، بهتر است که این ارتباط دو طرفه باشد. رابطه آجورلو و مجیدی مثال زدنی است و مجیدی می‌تواند از این موضوع استفاده کند. مدیریت پشت سرمربی است.
مومنی درباره احضار بهزاد نوشادی مربی بدنساز استقلال به دلیل انتشار استوری در صفحه شخصی‌اش و انتقاد از وضعیت پرداختی و امکانات آبی‌پوشان گفت: این مسئله ممکن است دلایل متعددی داشته باشد. باید صحبت‌های دکتر نوشادی را بشنویم، چون ممکن است دلیل خاصی برای خودش داشته باشد که ما بی‌اطلاع باشیم. نوشادی مربی من هم بوده و زحمات زیادی کشیده و جا دارد بیشتر با او گفت‌وگو و رضایت خاطرش را جلب کنیم. نمی‌خواهیم نقطه سیاهی در کارمان باشد.
وی در خصوص تصمیم هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای عزل شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال یادآور شد: فعلاً در این زمینه اظهارنظری نمی‌کنیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.
عضو هیئت مدیره استقلال در پایان گفت: در رابطه با بحث تبلیغات محیطی صحبت‌هایی درباره حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ انجام داده بودم که ایشان از من گله‌مند بود. بهاروند فرد موجهی در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بوده و برای فوتبال زحمت کشیده است. ادبیاتی که از جانب من مطرح شد طور دیگری جلوه داده شد که در جایگاه من و بهاروند نبود. اگر استقلال کاری کرده بر اساس مفاد قانونی بود و اجحاف در حق کسی نبود. حرف‌هایی که در مورد بهاروند از جانب من مطرح شد را نمی‌پسندم و حق را به او می‌دهم.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما