سیاسی
قرن نو
۱۴۰۱/۰۴/۰۵ ۰۹:۳۷:۱۳
روایتی از نقش ناطق نوری در پیروزی احمدی نژاد در انتخابات 84
روایتی از نقش ناطق نوری در پیروزی احمدی نژاد در انتخابات 84
عضو جبهه پیران خط امام و رهبری با اشاره به انتخابات سال 84 گفت: آقای احمدی نژاد تحت یک شرایطی که آقای ناطق نوری و شورای عالی هماهنگی نیروهای انقلاب آن را فراهم کردند، به ریاست جمهوری رسید و اگر کسی منکر می شود باید در حافظه تاریخی اش شک کرد.
قرن نو

احمدی نژاد در اظهاراتی گفته بود «سال ۸۳ تا انتخابات ۸۴ ، اتفاقات بسیار مهمی افتاد اما بعد از اینکه اراده مردم وارد صحنه شد، هر دو جناح اصرار داشتند یک حرف را بزنند. این طرفی ها بگویند ما او را آوردیم، کار ما بود! آن طرف هم بگوید ببینید چه کار غلطی کردید، بروید توبه کنید، اشتباه کردید! آنها هم بگویند بله! ببخشید، شما درست می گویید، حق دارید! این بازی را تا همین اواخر ادامه دادند! آقا شما که تا لحظه آخر، حتی من را تهدید به اخراج از کشور کردید! تهدید کردید که اگر بمانی تو را له می کنیم! بعد می گویید ما تو را آوردیم!؟ چرا اینگونه می گویند؟ چون سود هر دو جناح و ماندگاری آنها در این است که کل اراده ملت، در دو جناح خلاصه شود و اینها هم با هم بده بستان کنند!»

مهمترین بخش های اظهارات کوهکن

*در کشورهایی که انتخابات حزبی نیست برای افرادی که با هر فرآیندی انتخاب می شوند، گاهی این اوهام به وجود می آید که این وزن خودشان بوده که باعث شده مردم به آنان رای بدهند و مسئولیتی به عهده شان گذاشته شده است.

*آقای احمدی نژاد تحت یک شرایطی که آقای ناطق نوری و شورای عالی هماهنگی نیروهای انقلاب آن را فراهم کردند، به ریاست جمهوری رسید و اگر کسی منکر می شود باید در حافظه تاریخی اش شک کرد. 

* اگر اقتدار و ایستادگی آقای حجت الاسلام و المسلمین آشیخ علی اکبر ناطق نوری نبود، ایشان هیچ گاه به عنوان شهردار تهران انتخاب نمی شد. 

*در انتخابات مجلس هفتم، از 290 نماینده مجلس طرفداران آقای احمدی نژاد از انگشتان دست کمتر بود. 

* در مرحله ی دوم تعداد طرفداران ایشان بیشتر شد و 50 درصد نمایندگان طرفدار ایشان شدند

*آقای هاشمی رفسنجانی در دوره اول سازندگی یک شخصیت کاریزما بود. اگر کسی منکر می شود فیلم های آن زمان را ببیند

* مرحله اول ریاست جمهوری‌شان، آقای احمدی نژاد کار و تلاش کردند.

* آقای روحانی بخشی از رای آوردنشان را به آقای احمدی نژاد مدیون است و باید از او تشکر کند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما