اجتماعی
ایسنا
۱۴۰۰/۰۷/۰۳ ۱۵:۰۲:۵۷
تازیانه کرونا 280 نفر را از پا درآورد
تازیانه کرونا 280 نفر را از پا درآورد
ایسنا

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۱۰۸۴۳ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و در همین بازه زمانی متاسفانه ۲۸۰ نفر نیز به دلیل این بیماری جان باختند.

 

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، مجموع واکسن های کرونا تزریق شده در کشور به ۴۹ میلیون و ۷۸۹ هزار و ۵۰۴ دُز رسیده است.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۳۴ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۶۸۰ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۱۵ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۸۲۴ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۴۹ میلیون و ۷۸۹ هزار و ۵۰۴ دُز رسید.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، تا ظهر روز گذشته مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۴۹ میلیون و ۱۰۰ هزار و ۶۷۲ دُز رسیده بود. بر این اساس با احتساب آمار اعلامی امروز، از ظهر روز گذشته تا ظهر امروز بالغ بر ۶۸۸هزار و ۸۳۲ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۳ مهرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۸۴۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که یک هزار و ۵۶۷ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۵۱۹ هزار و ۷۲۸ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۸۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱۹ هزار و ۷۲ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۴ میلیون ۹۲۰ هزار و ۹۷۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۶ هزار و ۴۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۳۱ میلیون و ۶۵۳ هزار و ۷۹۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۲۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۶۵ شهر در وضعیت زرد و ۳۰ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.
 

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما