سیاسی
فارس
۱۴۰۱/۰۵/۱۲ ۱۲:۴۰:۱۲
سخنگوی دولت: به متولدان سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ مبلغی به‌عنوان سهام تعلق می‌گیرد
سخنگوی دولت: به متولدان سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ مبلغی به‌عنوان سهام تعلق می‌گیرد
علی بهادری جهرمی گفت: مبلغی به‌عنوان سهام از صندوق‌های سرمایه‌گذاری به متولدان سال ۱۴۰۰، یک میلیون تومان و به متولدان ۱۴۰۱، یک و نیم میلیون تومان تعلق خواهد گرفت.
فارس

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز چهارشنبه (۱۲مرداد) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در تشریح مصوبات امروز هیات دولت، اظهار داشت: جلسه امروز هیات دولت به ریاست رئیس جمهور تشکیل شد و موضوعات متعددی به تصویب هیات وزیران رسید.

وی افزود: به منظور حمایت موثر از مسأله حل مشکلات زائرین محترم اماکن مقدس کشور، کارگروه ملی زیارت با ارتقای جایگاه به شورای ملی زیارت تبدیل شد و شورای ملی زیارت به ریاست شخص رئیس‌جمهور و عضویت برخی از اعضای مرتبط دولت از جمله وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر میراث فرهنگی، وزیر کشور، وزیر کار و عضویت تولیت آستان مقدس رضوی، آستان شاهچراغ(ع) و آستان حضرت معصومه(س) و آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و استانداران استان‌هایی که میزبان اصلی زائران در کشور هستند، تشکیل شود. دبیر شورای ملی زیارت نیز استاندار خراسان رضوی خواهد بود. 

سخنگوی دولت تصریح کرد: با توجه به سیل و حوادث طبیعی اخیر، وزیر اقتصاد پیشنهاد تخصیص منابعی به صندوق ملی حوادث طبیعی را داشتند که امروز در جلسه هیات وزیران گزارش کارشناسی ارائه شد و هیات وزیران مصوب کرد که با تخصیص منابعی صندوق حوادث طبیعی را احیا کند تا پرداخت خسارت با محوریت صنعت بیمه فراهم شود. این یک نوآوری با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی موجود است. 

سخنگوی دولت همچنین در حاشیه نشست امروز هیات دولت گفت: به متولدان سال ۱۴۰۰، ۱ میلیون تومان و متولدان ۱۴۰۱، ۱.۵ تومان سهام تعلق خواهد گرفت.

وی افزود: در مصوبه دیگر امروز دولت کارگروه ملی زیارت با ارتقاء جایگاه، به شورای ملی زیارت تغییر کرد و ریاست آن به عهده رئیس‌جمهور است.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما