ورزشی
ورزش 3
۱۴۰۱/۰۱/۲۶ ۱۷:۱۳:۲۸
چند ساعت تا مهیج‌ترین فینال سال ورزش زنان
چند ساعت تا مهیج‌ترین فینال سال ورزش زنان
دور برگشت فینال لیگ برتر فوتسال زنان ساعتی دیگر به میزبانی سالن سرحدآباد کرج به انجام خواهد رسید.
ورزش 3

در روز پایانی هفدهمین دوره‌ی لیگ برتر فوتسال زنان که از مهیج‌ترین و جذاب‌ترین لیگ‌های ورزش زنان ایران به شمار می‌رود و به واسطه‌ی دو قهرمانی در آسیا، دنبال‌کنندگان پرشماری را هم دارد، دو تیم نصر فردیس کرج و پیکان تهران در سالن سرحدآباد کرج از ساعت 21 امشب (جمعه) به مصاف هم می‌روند.
مسابقه‌ی رفت دو تیم در سالن الغدیر تهران با تساوی 1-1 به پایان رسیده و دو تیم با انگیزه فراوان به دنبال قهرمانی در لیگ هفدهم هستند؛ جالب این‌که نصر و پیکان هر دو اولین سال حضورشان در لیگ برتر را سپری می‌کنند و در آستانه‌ی شگفتی‌سازی در نخستین فصل حضور خود هستند.
فاطمه شریف و نیلوفر اردلان دو سرمربی جوان نصر و پیکان هستند که هر دو سرمربی به دنبال اولین قهرمانی خود در لیگ هستند؛ شریف در چهارمین فصل مربیگری‌اش بعد از کسب یک مقام چهارم و دو مقام سومی، در سودای فتح جام است و نیلوفر اردلان در دومین سال مربیگری‌اش در لیگ فوتسال، بعد از نایب قهرمانی همراه با سایپا این‌بار در جستجوی جام قهرمانی با پیکان است.
ترکیب 5 نفره احتمالی نصر فردیس کرج (در شروع مسابقه): فرزانه توسلی، آرزو صدقیانی‌زاده، نسترن مقیمی، سارا شیربیگی و مارال ترکمان
فاطمه شریف روی نیمکت بازیکنانی همچون نسا احدی، مهتاب بنایی، فاطمه تراهی، فاطمه خلجی، صابره رحمانی و الهام عنافجه را در اختیار خود دارد که در جریان مسابقه نیز سرمربی نصری‌ها می‌تواند شمایل تیمش را با حضور بازیکنان جدید دستخوش تغییر کند.
ترکیب 5 نفره احتمالی پیکان تهران (در شروع مسابقه): اعظم آخوندی، نسیمه غلامی، فاطمه اعتدادی، سحر زمانی‌فرد و سپیده زرین‌راد
نیلوفر اردلان روی نیمکت بازیکنانی همچون چون یاسمن پاکجو، عصمت داوودی کیا، فرشته خسروی، فاطمه رحمتی، زیبا افروغ و مهسا علی مددی را در اختیار دارد که اردلان می‌تواند برای تغییر سبک بازی تیمش از آن‌ها استفاده کند.

 

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما