اجتماعی
تسنیم
۱۴۰۰/۰۸/۱۲ ۱۵:۲۶:۵۷
ماجرای نگهداری دستگاه میلیاردی درمان سرطان ‌در خانه‌باغ چه بود؟
ماجرای نگهداری دستگاه میلیاردی درمان سرطان ‌در خانه‌باغ چه بود؟
رئیس دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به خرید دستگاه رادیوتراپی شتاب دهنده خطی برای درمان بیماران سرطانی گفت: به سبب آماده نشدن محل نصب این تجهیزات، در حال حاضر در انباری با ویژگی خاص نگهداری می‌شود.
تسنیم

سعید کشمیری در بوشهر با اشاره به خرید دستگاه رادیوتراپی شتاب دهنده خطی برای درمان بیماران سرطانی اظهار داشت: این دستگاه با مشارکت یکی از خیران عرصه سلامت خریداری و تحویل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ‌همکاری خیر سلامت در خرید دستگاه یاد شده را ستودنی دانست و بیان کرد: دستگاه رادیوتراپی شتاب دهنده خطی یاد شده اکنون تحویل شده که به سبب آماده نشدن ساختمان آن در انبار نگهداری می‌شود.
وی با بیان اینکه ساختمان محل نصب دستگاه رادیوتراپی شتاب دهنده خطی برای درمان بیماران سرطانی در حال احداث است تصریح کرد: به سبب نبود انبار مناسب با شرایط خاص در دانشگاه علوم پزشکی، در انباری با شرایط استاندارد و مناسب و زیرپوشش بیمه حوادث، آتش‌سوزی، دوربین‌های حفاظتی، دستگاه رطوبت‌سنج، و نظارت ویژه تجهیزات پزشکی نگهداری می‌شود.
کشمیری با اشاره به اینکه ساختمان نصب دستگاه رادیوتراپی شتاب دهنده خطی برای درمان بیماران سرطانی به‌زودی آماده می‌شود افزود: ساختمان محل نصب این دستگاه دارای دیوار بتونی با 4 متر قطر در حال ساخت است و با تکمیل ساختمان، دستگاه یاد شده در این محل نصب می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هزینه خرید دستگاه رادیوتراپی شتاب دهنده خطی برای درمان بیماران سرطانی را 18 میلیارد تومان دانست و خاطر نشان کرد: این دستگاه با همکاری یکی از خیران از محل هیئت امنا ارزی با ارز ترجیحی خریداری شده که تاکنون خیر یاد شده 10 میلیارد تومان آن پرداخت کرده است.
وی بیان کرد: کالاهای پزشکی برای مراکز درمانی از محل هیئت امنا ارزی که بدون تشریفات گمرکی است خریداری و وارد می‌شود.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما