سیاسی
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
۱۴۰۱/۰۵/۰۲ ۰۸:۲۶:۴۵
پیام رئیسی در پی سیل استهبان؛ رئیس‌ جمهور به وزیر کشور ماموریت داد
پیام رئیسی در پی سیل استهبان؛ رئیس‌ جمهور به وزیر کشور ماموریت داد
رئیس جمهور با ابراز تاسف و عرض تسلیت به مناسبت جان باختن تعدادی از هموطنان‌مان در حادثه سیل در استهبان، وزیر کشور را مامور کرد تا ضمن حضور در مناطق سیل‌زده، به بررسی آخرین وضعیت سیل‌زدگان بپردازد.
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

سید ابراهیم رئیسی در پیامی با ابراز تاسف و اندوه از جان باختن و ناپدید شدن شماری از هموطنان، به وزیر کشور ماموریت داد ضمن حضور در مناطق سیل‌زده و بررسی آخرین وضع سیل‌زدگان، به قصور و تقصیرهای احتمالی در این حادثه رسیدگی کند.
متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛
بسم‏الله الرحمن الرحمن
حادثه ناگوار طغیان رودخانه و جاری شدن سیل در استهبان فارس و جان باختن و ناپدید شدن شماری از هموطنان عزیز موجب تأسف و اندوه فراوان گردید.
به وزیر کشور ماموریت می‌دهم ضمن حضور در مناطق سیل‌زده و بررسی آخرین وضع سیل‌زدگان، به قصور و تقصیرهای احتمالی در این حادثه رسیدگی کند.
اینجانب ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت به خانواده‌های داغدیده، از درگاه خداوند متعال برای جان‏باختگان این رخداد تلخ رحمت و مغفرت الهی مسألت دارم.
سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران
 
گفتگوی رئیس جمهور با استاندار فارس: استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌های ملی و محلی برای یافتن ناپدیدشدگان و تسکین آلام داغ‌دیدگان سیل استهبان
سیدابراهیم رئیسی همچنین در تماس تلفنی با محمدهادی ایمانیه، با تاکید بر رسیدگی سریع به قصورهای احتمالی، به استاندار فارس دستور داد از ظرفیت همه دستگاه‌های ملی و محلی برای جبران خسارات آسیب‌دیدگان و تسکین آلام داغ‌دیدگان استفاده نماید.
رئیس جمهور در این تماس ضمن ابراز همدردی با قربانیان حادثه، بر بسیج همه ظرفیت‌های موجود برای یافتن ناپدیدشدگان سیل و رسیدگی به امور خانواده قربانیان تاکید کرد.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما