ورزشی
فارس
۱۴۰۱/۰۵/۰۵ ۱۷:۱۳:۴۹
6 دیدار تدارکاتی شاگردان عطایی تا شروع رقابت‌های قهرمانی جهان
6 دیدار تدارکاتی شاگردان عطایی تا شروع رقابت‌های قهرمانی جهان
تیم ملی والیبال در مسیر آماده سازی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان 6 دیدار تدارکاتی برگزار خواهد کرد.
فارس


مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۲۲ با حضور 24 تیم از چهارم تا بیستم شهریورماه سال 1401 به میزبانی دو کشور لهستان و اسلوونی برگزار خواهد شد.
اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال ایران از روز دوشنبه دهم مردادماه آغاز می‌شود و مردان والیبال ایران در مسیر آماده سازی برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان شش دیدار تدارکاتی و دوستانه خواهند داشت.
بر اساس برنامه اعلام شده تیم ملی، مردان والیبال ایران روز شنبه 22 مردادماه تهران را به مقصد لهستان ترک می‌کنند و قبل از حضور در جام واگنر دو دیدار تدارکاتی و دوستانه با تیم ملی اوکراین خواهد داشت که روز های 24 و 25 مرداد برگزار می‌شود.
تیم ملی والیبال اوکراین در گروه نخست قهرمانی مردان جهان با صربستان، تونس و پورتوریکو همگروه است.
تیم ملی والیبال ایران سپس با هدف آماده سازی بیشتر در مسابقات جام واگنر شرکت می‌کند و روزهای 27 تا 29 مردادماه به ترتیب به مصاف صربستان، لهستان و آرژانتین خواهد رفت.
شاگردان بهروز عطایی روز یکشنبه 30 مرداد لهستان را به مقصد اسلوونی ترک خواهند کرد و روز سه‌شنبه یکم شهریورماه در آخرین دیدار دوستانه و تدارکاتی به مصاف تیم ملی اسلوونی خواهند رفت.
تیم‌های فرانسه، اسلوونی، آلمان و کامرون در گروه چهارم قهرمانی مردان جهان قرار دارند که دیدارهای مرحله مقدماتی خود را در لیوبلیانا پایتخت اسلوونی برگزار خواهند کرد.
تیم ملی والیبال ایران در مرحله مقدماتی رقابت‌های مردان جهان در شهر لیوبلیانا پایتخت کشور اسلوونی به مصاف حریفان خود (آرژانتین، مصر و هلند) خواهد رفت که روز شنبه پنجم شهریورماه ملی‌پوشان کشورمان در نخستین بازی رسمی خود در این رقابت‌ها با آرژانتین روبرو می‌شوند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما