ورزشی
باشگاه خبرنگاران جوان
۱۴۰۰/۰۶/۱۲ ۱۳:۵۴:۱۴
بازتاب درخشش جهانبخش در رسانه‌های هلندی
بازتاب درخشش جهانبخش در رسانه‌های هلندی
حضور علیرضا جهانبخش بازیکن باشگاه فاینورد در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال ایران مقابل سوریه در رسانه‌های هلندی بازتاب داشت.
باشگاه خبرنگاران جوان

تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته (پنجشنبه) در اولین بازی از دور نهایی مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه آزادی برابر سوریه به میدان رفت و با تک گل علیرضا جهانبخش این تیم را از پیش رو برداشت.
با توجه به عضویت جهانبخش در تیم فاینورد روتردام، درخشش او در این بازی از دید رسانه‌های هلندی پنهان نماند.
سایت fr۱۲ عملکرد جهانبخش را برای ایران بی نقص توصیف کرد و نوشت، مسابقات ملی برای بازیکنان فاینورد (از جمله جهانبخش) کاملاً با موفقیت پیش می‌رود. عصر پنجشنبه علیرضا جهانبخش نیز برای ایران بی نقص بود. جهانبخش در مقدماتی جام جهانی در ترکیب اصلی ایران مقابل سوریه بازی کرد. گل بازیکن فاینورد در نهایت برای پیروزی و کسب سه امتیاز بازی در گروه A کافی بود. جهانبخش، بهترین بازیکن مسابقه، در نهایت چهار دقیقه قبل از پایان بازی تعویض شد.
سایت fcup date تیتر زد، «جهانبخش بازیکن فاینورد نقش اصلی ایران» و نوشت، علیرضا جهانبخش شب موفقی با ایران داشت. این کشور مرحله سوم انتخابی جام جهانی قطر را با پیروزی یک بر صفر مقابل سوریه آغاز کرد. بازیکن فاینورد نقش اصلی را در این بازی داشت. جهانبخش تابستان امسال فاینورد را انتخاب کرد تا با آمدن به این تیم زمان بیشتری برای بازی داشته باشد. در روتردام جنوبی او رو به پیشرفت و در حال بهتر شدن است و همچنین (برابر سوریه) برای تیم ملی خود هم مهم بود، جایی که او در سال‌های اخیر همیشه یک بازیکن اصلی بوده است.
در نیمه دوم توپی جلوی پای او قرار گرفت علیرضا آن را تبدیل به گل کرد. این تنها گل مسابقه بود که ایران با آن بازی‌های مقدماتی جام جهانی را آغاز کرد.
سایت voetbalrotterdam نیز نوشت، علیرضا جهانبخش به همراه ایران برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ می‌جنگد. مهاجم فاینورد پنجشنبه در دوئل با سوریه برنده مسابقه بود. جهانبخش دقیقه ۵۷ تک گل بازی را به ثمر رساند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما