ورزشی
ورزش سه
۱۴۰۱/۰۳/۰۳ ۰۸:۰۹:۵۱
واکنش داور بازی پرسپولیس به ادعای مدیرعامل تراکتور
واکنش داور بازی پرسپولیس به ادعای مدیرعامل تراکتور
رضا مهدوی در اولین واکنش به بازی جنجالی هفته، ادعای باشگاه تراکتور را رسما تکذیب کرد.
ورزش سه

ساعاتی پس از انتشار گزارشی در مورد رد ادعای تراکتور در خصوص آمادگی داور برای آغاز دوباره بازی، این باشگاه با انتشار ویدیویی از دوربین مداربسته تونل ورزشگاه که حضور تیم داوری را نشان می‌دهد، مدعی شد که داوران با ازسرگیری بازی موافقت کرده بودند اما تیم پرسپولیس وارد زمین نشد.
سهرابی مدیرعامل تراکتور در این خصوص گفت: این برای لحظه ای است که تیم پرسپولیس به رختکن آمد. مسئولان امنیتی و فرمانده میدان آمدند و از داور و ناظر بازی خواهش کردند که با ضمانت آنها بازی بدون هیچ مشکلی برگزار شود. داور گفت مشکل ندارد، پرسپولیس بیاید ما ادامه می دهیم. 8 دقیقه منتظر ماندند که ساعت هایش هم هست. این ها در عرض 15 دقیقه هم دوش گرفتند و هم غذا خوردند. کجا رختکن شام می خورند؟ بازیکن آنها می گفتم من غذایم را خوردم و مسواکم را هم زدم! می توانید از ناظر بازی هم بپرسید. آنها هشت دقیقه منتظر ماندند ولی متاسفانه پرسپولیس نیامد.
با این حال دقایقی بعد محمدحسین میثاقی روی آنتن زنده اعلام کرد که مهدوی داور بازی با ارسال پیامی به او، ادعای باشگاه تراکتور را تکذیب کرده و گفته: «ادعای باشگاه تراکتور درست نیست. اطرافیان آقای سهرابی به ما گفتند پرسپولیس می‌خواهد بازی کند اما وقتی بالا آمدیم فهمیدیم درست نیست و ناظر گفت بروید داخل اتاق».

این در حالی است که در گزارش داور و ناظر بازی نیز اشاره ای به آمادگی آنها برای ازسرگیری بازی نشده است.
نکته جالب اینکه باوجود تکذیب ادعای تراکتور توسط رضا مهدوی داور بازی، تی تی ها ویدیوی دوربین مداربسته را در صفحات مجازی خود نیز منتشر کردند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما