بین الملل
ایرنا
۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ۱۳:۳۴:۱۵
پمپئو قصد نامزدی در انتخابات ۲۰۲۴ را دارد؟
پمپئو قصد نامزدی در انتخابات ۲۰۲۴ را دارد؟
تصاویر منتشر شده از مایک پمپئو وزیر امور خارجه سابق آمریکا که به شدت کاهش وزن داشته، این گمانه زنی ها را مطرح کرده است که وی احتمالا نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده را مورد بررسی قرار می دهد.
ایرنا

پمپئو پس از پایان دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا به شدت کاهش وزن داشته و تصاویر منتشر شده از وی، گویای این مهم است.

اگرچه برخی رسانه ها، گمانه زنی هایی را درباره بیماری سرطان پمپئو مطرح کرده اند، وی این موضوع را تکذیب کرده و گفته که با ورزش و رژیم غذایی موافق به کاهش وزن به میزان ۹۰ پونده شده است.

در همین حال، برخی رسانه ها کاهش وزن وی را نشانه انگیزه و آمادگی او برای چالاک تر شدن با هدف شرکت در انتخابات ۲۰۲۴ می دانند.

نشریه انگلیسی تایمز در گزارشی نوشت: اگرچه پمپئو هنوز احتمال ورود به رقابت انتخاباتی کاخ سفید را قعطی نکرده، تارنمای هیل وی را یکی از ۱۰ جمهوریخواهی دانسته است که به احتمال زیاد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ نامزد می شوند.

پمپئو که مدیر سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) بود، گفته است که تصمیم دارد سبک زندگی سالم تری را در پیش گیرد.

وی توضیح داد که وزنش پس از آنکه اولین بار در سال ۲۰۱۰ به عنوان نماینده ایالت کانزاس در کنگره انتخاب شد، افزایش یافت.

تارنمای هیل اسامی دیگر نامزدهای احتمالی جمهوریخواه برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ را بدین شرح اعلام کرد: دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا، رون دسانتیس فرماندار ایالت فلوریدا، مایک پنس معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا، کریس کریستی فرماندار سابق ایالت نیوجرسی، نیکی هیلی سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل، تد کروز سناتور ایالت تگزاس، کریستی نوم فرماندار ایالت داکوتای جنوبی، تام کاتن سناتور ایالت آرکانزاس و لری هوگان فرماندار جمهوریخواه ایالت مریلند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما