ورزشی
آخرین خبر
۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ۱۵:۰۳:۵۴
واکنش میرشاد ماجدی به مذاکره با برانکو برای هدایت تیم‌ملی
واکنش میرشاد ماجدی به مذاکره با برانکو برای هدایت تیم‌ملی
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: من حیطه اختیاراتم را می‌شناسم و هیچ صحبتی درباره تیم ملی با برانکو ایوانکوویچ نداشته‌ام.
آخرین خبر

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با سایت فدراسیون فوتبال درباره شرایط تیم فوتبال جوانان در اردوی عمان اظهار داشت: تمرینات تاکتیکی و مرور کارهای فنی را در این اردو پیش رو داریم، دو بازی دوستانه هم با تیم زیر 20 عمان در دستور کار داریم که در بازی اول با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدیم که بازی بسیار خوبی بود و امروز هم در بازی دوم مقابل این تیم حضور پیدا می‌کنیم. همه اهالی فوتبال در جریان هستند که ما با غیبت شش هفت بازیکن اصلی به این مسابقات آمدیم و امیدواریم پس از بازگشت بتوانیم با بازیکنان اصلی‌مان اردوی بعدی‌مان را برگزار کنیم و امیدواریم تا اسفند ماه که مسابقات اصلی ما برگزار خواهد شد همه همکاری لازم را با ما داشته باشند.
وی ادامه داد: از یک سال و نیم گذشته استعدادیابی را در کل کشور انجام دادیم و 11 هزار و 523 بازیکن زیر 17 سال و 9 هزار و 500 بازیکن زیر 20 سال را دیدیم و برآیند آنها این دو تیمی هستند که خودشان را آماده مسابقات نهایی می‌کنند. دغدغه من این است که تیم‌های ما باید مانند تیم ملی بزرگسالان‌مان از همه لحاظ از جمله مسائل کمک آموزشی، اردویی، تغذیه و مکمل‌های ورزشی تجهیز شوند و مطمئنم فدراسیون فوتبال همانطور که تا الان همکاری کرده است، مانند تیم بزرگسالان، نسبت به این دو تیم دغدغه بیشتری خواهد داشت و ما ان‌شاءالله این دو تیم‌مان را در جام جهانی خواهیم دید. حضور این بازیکنان در جام جهانی یعنی پشتوانه‌سازی برای جام جهانی 2026 که مطمئنم خیلی از این بازیکنان که خیلی از آنها الان نام‌آشنا نیستند، اما در جام جهانی 2026 از آنها خیلی خواهیم شنید.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال افزود: درباره تیم بزرگسالان بنده به‌عنوان عضو هیئت رئیسه فقط یک رأی دارم، ولی مسئولیت صحبت کردن و یا انتخاب مربی نه با من است و نه کسی از من خواسته است که این کار را انجام دهم. ما در عمان هستیم و بازی جوانان برگزار می‌شود و آقای برانکو هم به‌عنوان سرمربی تیم ملی عمان که تا سال 2024 با این کشور قرارداد دارد، در استادیوم حضور داشت و ما فقط با هم سلام و علیک ساده داشتیم به‌عنوان کسی که قبلاً در ایران کار کرده است و هیچ حرف و صحبتی با او نداشتیم. برای کسانی که خیلی علاقه‌مند هستند آب را گل‌آلود کنند و ماهی بگیرند متأسف هستم. من نمی‌دانم چه کسی این خبر را به تهران داده و از همین جا تکذیب می‌کنم و هیچ صحبتی درباره تیم ملی با برانکو نداشتیم. من حیطه اختیاراتم را می‌شناسم و هیچ وقت به مسائلی که به من تفویظ نشده است، ورود نمی‌کنم.
ماجدی خاطرنشان کرد: من دیروز و پریروز با کادر فنی و مدیریتی تیم جوانان صحبت کردم، بالاخره آنها هم یکسری دغدغه‌هایی دارند که به‌صورت مکتوب برای من ارسال کردند و بعد از بازگشت به تهران مطمئناً سعی می‌کنیم درخواست‌های آنها را به مرحله اجرا بگذاریم. خیلی برای این دو تیم زحمت کشیده شده است و از تمام همکاران خودم که به‌عنوان استعدادیاب از یک سال و نیم در کنار ما بودند تشکر ویژه می‌کنم و از اعضای هیئت رئیسه هم تشکر می‌کنم که هرچه خواستیم برآورده کردیم. با توجه به اینکه به مسابقات نهایی نزدیک می‌شویم نیاز به مسائل و وسایل بیشتری داریم که امیدوارم هم هیئت رئیسه و هم رئیس فدراسیون توجه ویژه‌ای داشته باشند. مطمئن باشید که می‌توانیم این تیم‌ها را در جام جهانی ببینیم و به آنها افتخار کنیم.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما