ورزشی
طرفداری
۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ۱۹:۰۰:۰۷
اتفاق تلخ برای رکوردهای قهرمان کشتی ایران
اتفاق تلخ برای رکوردهای قهرمان کشتی ایران
کامران قاسمپور در مسابقات جام جهانی کشتی در وزن 97 کیلو برای تیم ملی کشتی روی تشک رفت و برای اولین بار در تاریخ کشتی خود برابر یک کشتی گیر خارجی مغلوب شد.
طرفداری

اولین باخت خارجی او برابر کایل اسنایدر اتفاق افتاد در حالی که او در 46 کشتی رسمی و بین المللی خود پیش از این در میادین رده پایه جهانی و مسابقات بزرگسالان جهان و آسیا برابر هیچ کشتی گیر خارجی بازنده نشده بود.
کامران قاسمپور تا به حال 77 کشتی رسمی و تقویم دار اتحادیه جهانی کشتی شرکت کرده است و در این مدت 46 کشتی گیر خارجی را برده بود، او تا پیش از این تنها 4 باخت رسمی داشت که 3 بار برابر حسن یزدانی و یک بار برابر محمد جواد ابراهیمی اتفاق افتاده بود.
البته این باخت در مسیر تغییر وزن او رخ داده و برای کمک به نتیجه گیری تیم ملی برابر آمریکا بود اما اگر تیم ملی از او در 92 کیلو بهره می گرفت با توجه به برد قطعی او در این وزن می توانستیم نه تنها در این وزن برنده باشیم بلکه شانس خود را برای قهرمانی در مسابقات جام جهانی بالاتر ببریم. او شاید قربانی استراتژی اشتباه مربیان تیم ملی شده باشد، شاید البته خودش هم تمایل به حضور در وزن المپیکی 97 کیلو برای حضور در المپیک 2 سال آینده پاریس بود.
تیم ملی کشتی آزاد با قبول باخت 6-4 برابر آمریکا به عنوان نایب قهرمانی مسابقات جام جهانی کشتی آزاد رسید.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما