اجتماعی
ایسنا
۱۴۰۰/۱۲/۰۱ ۱۱:۴۶:۱۷
واکسیناسیون کامل ۷۶ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله
واکسیناسیون کامل ۷۶ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله
وزارت آموزش و پرورش آخرین آمار از واکسیناسیون در نظام آموزشی کشور (برمبنای سامانه سیب وزارت بهداشت) را اعلام کرد که بر اساس آن تا کنون ۸۶ درصد دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله دز اول واکسن کرونا و ۷۶ درصد دز دوم واکسن خود را نیز دریافت کرده‌اند.
ایسنا


طبق اطلاعات اعلامی از شبکه شاد - کانال اطلاع رسانی مراقبین سلامت مدارس- جمعیت کل دانش‌آموزان مشمول ۱۲ تا ۱۸ ساله (پایه هفتم تا دوازدهم)، شش میلیون و ۵۰۳ هزار و ۲۵۸ نفر است. تا روز ۲۷ بهمن ماه سال جاری پوشش نوبت اول در کل جمعیت ۸۶ درصد و پوشش کامل واکسیناسیون و دریافت دونوبت واکسن، در کل جمعیت ۷۶ درصد است.

بر این اساس تعداد تزریق دز اول واکسن در جمعیت دانش‌آموزی پنج میلیون و ۵۹۱ هزار و ۱۷۹ مورد و تعداد تزریق دز دوم چهار میلیون و ۹۳۲ هزار و ۸۵ مورد است.

مطابق میزان پوشش واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله، تا ۲۷ بهمن ماه، استان مازندران با ۸۶ درصد بیشترین پوشش و استان قم با ۴۹ درصد کمترین پوشش دز دوم را دارند.

بر اساس این گزارش، همچنین در جمعیت معلمان مدارس غیردولتی تا کنون ۹۵ درصد دز اول واکسن، ۹۰ درصد دز دوم و ۴۸ درصد دز سوم واکسن خود را دریافت کرده‌اند. در میان معلمان مدارس غیردولتی، ۹۳ درصد دز اول، ۹۰ درصد دز دوم و ۴۹ درصد دز سوم و در میان معلمان حق التدریسی و سرباز معلم نیز ۹۴ درصد دز اول، ۸۸ درصد دز دوم و ۳۸ درصد دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.
 

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما