ورزشی
ورزش 3
۱۴۰۰/۰۹/۳۰ ۱۲:۱۵:۱۹
واکنش ایتالیایی ها به شکست در برابر ایران
واکنش ایتالیایی ها به شکست در برابر ایران
پیروزی 6-4 تیم ملی فوتسال ایران در برابر ایتالیا به خبر اول سایت فدراسیون فوتبال ایتالیا تبدیل شده است. پیروزی که بعد از 29 سال یک بار دیگر برای تیم ملی فوتسال ایران به دست آمد.
ورزش 3

سایت فدراسیون فوتبال ایتالیا بعد از شکست 6-4 تیم ملی فوتسال این کشور در برابر ایران نوشت: تیم ملی فوتسال ایتالیا در روزی که مامارلا  را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت در برابر یکی از قدرت های فوتسال جهان و تیم هفتم با نتیجه 6-4 شکست خورد و این بازی دوستانه یک تجربه خوب و گرانبها برای تیم ملی فوتسال ایتالیا بود و تماشاگرانی که برای تماشای این بازی به سالن آمده بودند از یک بازی جذاب و سرگرم کننده لذت بردند. 
مصاف دو تیم امروز ساعت 17 به وقت محلی در شهر میلان تکرار خواهد شد. این نتیجه در حالی برای تیم ملی فوتسال ایران به دست آمد که آخرین بار تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی 1992 لاجوردی پوشان را شکست داده بود. ضمن اینکه در مصاف روز گذشته دو تیم مهدی کریمی بازیکن جوان گیتی پسند هت تریک کرد. ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران به دنبال ناکامی در مسابقات جام جهانی فوتسال در لیتوانی و عدم حضور در مرحله نیمه نهایی به دلیل شکست در برابر قرقیزستان دست به جوانگرایی زد و تیم در مصاف با ایتالیا با چهره دگرگون شده در میدان حاضر شد. 
تیم ملی فوتسال ایران خود را برای حضور در بازی های مقدماتی جام ملت ها آماده می کند که فروردین ماه برگزار خواهد شد.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما